Beantwoord

T-56 zyxel

  • 6 January 2024
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Beste mensen,

 

Ik had hier voor een t50 modem van odido heb sinds vandaag een t56 mogen ontvangen.

bij de t50 modem branden de lampjes van power, connection en data groen op het zwarte glasvezel kastje van nokia.

bij de t56 branden de lampjes op het nokia kastje power en connection groen en bij de data knippert hij heel snel oranje

ik heb wel internet en wifi doet het ook overal maar hoort het lampje ook niet groen te branden bij de data.

Ik hoor graag van jullie of dit goed is.

 

Mvg Erik

icon

Beste antwoord door peter-keetfm 7 January 2024, 01:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Erik2024  Ik neem aan dat je je eerste topic kwijt was? Klik op je naam daar vind je alles terug. De moderators sluiten dubbele onderwerpen om verwarring te voorkomen,

Je vraag kan ik niet beantwoorden want ik heb geen T-56 maar ongetwijfeld is er een andere klant die je verder kan helpen.

MVG. 

 

Ja dat klopt hoe krijg ik deze verwijderd

Reputatie 7
Badge +14

@Erik2024  😂 die andere wordt verwijderd door de moderators  

👍

@Erik2024Hoi

Het klopt dat het led lampje DATA geel/oranje brand of knippert bij de aangesloten T56.

Dat is normaal.

De T56 heeft een 2.5Gbit WAN poort.

Je verbinding is dan tussen het glasvezelkastje (Nokia) en je T56 2.5Gbit.

 

 

@Erik2024Hoi

Het klopt dat het led lampje DATA geel/oranje brand of knippert bij de aangesloten T56.

Dat is normaal.

De T56 heeft een 2.5Gbit WAN poort.

Je verbinding is dan tussen het glasvezelkastje (Nokia) en je T56 2.5Gbit.

 

 

Beste Peter,

Bedankt voor de informatie ik hem me rot gezocht op het internet en zat maar te wachten wanneer hij groen zou gaan branden.

 

Dat scheelt me morgen weer een belletje naar odido.

 

Mvg Erik 

Reageer