thuisnetwerk zysel modem met solar edge omvormer

  • 3 April 2024
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

sinds vorige week nw. router van odido en sindsdien verbind deze router niet meer via de TP link met de solar edge omvormer……..

Via de klantenservice van odido dien ik voor dit probleem een topic op te starten…...grrrr

 

Waqqas 1 maand geleden

Hallo @verboord 

Is de TP-LINK een router of versterker en maakt de omvormer bekabeld of via de WiFi verbinding met de TP-LINK?

Werken andere apparaten wel via de TP-LINK?

Als je inlogt op de Zyxel via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de router staat, zie je bij systeeminformatie de bij firmware of de b10 firmware? De b8 firmware kan zorgen voor verbindingsproblemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @verboord 

Is de TP-LINK een router of versterker en maakt de omvormer bekabeld of via de WiFi verbinding met de TP-LINK?

Werken andere apparaten wel via de TP-LINK?

Als je inlogt op de Zyxel via 192.168.1.1 met admin en het Login Password dat achter de router staat, zie je bij systeeminformatie de bij firmware of de b10 firmware? De b8 firmware kan zorgen voor verbindingsproblemen.

Hoi ,

Bij de frimware zie ik B8 staan, iets dus wat duidt op verbindingsproblemen, hoe krijg ik nu nw. firmware erop.

De TP link die ik gebruik zorgt voor een verbinding over het "220 Net” en heeft altijd goed gewerkt. In ieder geval bij mij vorige provider DELTA.

Reputatie 7
Badge +15

@verboord

De verbindingsproblemen zijn er niet altijd maar een moderator zou je router kunnen updaten en anders zou dit vanzelf kunnen gebeuren in de komende dagen.

Zou je de netwerkinstellingen niet eens kunnen resetten op de omvormer bijvoorbeeld?

Reageer