Beantwoord

Unifi USG direct op netwerk terminal / USG achter Zyxcel T56

  • 24 April 2024
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Netwerk setup Oud:

Ziggo modem (in bridge modus)> unifi USG > Switch >verschillende switches en Wifi schotels.

 

Omdat ik begreep dat de Zyxcel T56 niet in brigde modes kan vroeg ik af of ik niet mijng USG niet direct op de geleverde Huawei netwerk terminal kan aansluiten?

 

Mocht dit niet kunnen zal ik mijn Unifi netwerk achter de Zyxcel aansluiten. ik heb wat dingen gevonden

https://community.ui.com/questions/How-to-add-a-usg-behind-an-isps-modem-without-bridging/3e28876f-1ef6-44be-b9f0-e26f6a32854d

 

Deze zijn 2 jaar of ouder. sommige stappen zijn net te technisch voor me. Iemand dit recent aan de praat gekregen?

 

Kan ieman bevestigen dat het Zyxcel T56 niet overgeslagen kan worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 April 2024, 15:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Katrich 

De Zyxel-T56 kan worden vervangen door de USG met deze instellingen:

 

Bedankt voor de reactie. ik kon deze instellingen niet vinden in de app. Deze gebruik ik normaal voor de meeste configuratie. Als ik probeer mijn USG direct te benaderen (bekabelde PC aan Switch) kom ik op de login pagina terecht.

Hier strand ik momenteel. Dit zouden de gebruikersnaam/wachtwoord combinatie zijn die ik bij ui.com gebruik. Ik kan via telefoon4 (4g) bij ui.com inloggen. Ook de wachtwoord gegevens die mijn telefoon gebruikt voor de app komen overeen met mijn verwachting.

Na herstart van de USG kom ik ook niet meer in de App.

Mijn plan is vanavond alle UI aparaten naar fabriekstinstellignen te zetten en dan opnieuw op te bouwen. Ik zou dan met standaard wachtwoord de instelling uit het screenshot kunnen aanpassen.

 

Als iemand andere suggetsies heeft hoor ik het graag.

Reageer