Verbinden met robotstofzuiger

  • 26 September 2023
  • 8 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb een robotstofzuiger eziclean x850. Hiervoor nooit problemen gehad met verbinden met wifi totdat ik ben overgestapt naar Tmobile. Sindsien lukt het mij niet om te verbinden. Ben hier nu al 3 maanden mee bezig. Al meerdere keren contact gehad met de klantenserice. Wlanmode b,g,n allemaal al geprobeerd  met wpa2. Wie kan mij helpen?? Groetjes Wendy

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Meschki, welkom op onze Community!

Zou je Wlan Mode 2,4 GHz op b, g, n kunnen zetten en 5 GHz op a, n, a, c en transmit power op 100? Lukt het dan om verbinding te maken? Zo niet, dan kan ik je eventueel een Zyxel T-50 opsturen. Dit is een iets ouder modem dan de T-54, hier kunnen vaak wel apparaten mee verbinden die moeite hebben met de T-54/T-56. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Meschki 

Heb je ook gekeken of het uitschakelen van 5 GHz helpt? Daarna kan je beide netwerken eventueel splitsen als het werkt.

@Waqqas Hij is al gesplitst idd en de 5 ghz helemaal uitschakelen is ook al geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Meschki, welkom op onze Community!

Zou je Wlan Mode 2,4 GHz op b, g, n kunnen zetten en 5 GHz op a, n, a, c en transmit power op 100? Lukt het dan om verbinding te maken? Zo niet, dan kan ik je eventueel een Zyxel T-50 opsturen. Dit is een iets ouder modem dan de T-54, hier kunnen vaak wel apparaten mee verbinden die moeite hebben met de T-54/T-56. 

@Tommie van Odido bedankt voor je antwoord. Dit hebben we helaas allemaal al geprobeerd. Ik zou graag die T-50 dan willen proberen in de hoop dat het dan eindelijk wel werkt🙏

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Meschki, bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb je zojuist een T-50 opgestuurd. Hopelijk brengt dit de oplossing met zich mee! Wil je mij alsjeblieft een terugkoppeling geven na de installatie? Alvast bedankt.

@Tommie van Odido Heel erg bedankt! Ik laat het zeker weten!

@Tommie van Odido  Ik heb vandaag de modem die ik ontvangen heb aangesloten maar kan helaas nog steeds mijn stofzuiger niet verbinden. Maar kan dit komen omdat de wifi nu opnieuw gesplitst moet worden in 2,4 ghz en 5 ghz? Groetjes Wendy

Reputatie 7
Badge +15

@Meschki 

Je zou het eerst kunnen testen door in de web interface bij WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen, als het dan werkt dan kan je beide netwerken splitsen.

Reageer