Beantwoord

Verhuizing, maar vorige huurder heeft nog een lopend contract elders

  • 20 February 2024
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Beste Community,

 

In maart ga ik verhuizen en neem ik mijn glasvezel internet abonnement mee, deze gaat in op 8 maart. Nu blijkt dat de vorige huurder nog een lopend contract heeft voor internet en TV bij KPN en deze niet zonder meer kan opzeggen omdat hij binnen een jaar is verhuisd.

Nu vraag ik mij af of dit een probleem veroorzaakt voor mijn toegang tot internet. Zo ja, dan zal ik hem vragen zijn abonnement af te kopen.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 20 February 2024, 14:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @l.takens 

Je hebt het dan over de vorige huurder van de woning waar jij naar gaat verhuizen?

De vorige huurder heeft als het goed is bericht ontvangen dat de lijn op 8 maart wordt overgenomen en KPN wordt dan ook beëindigd.

Hoi Waqqas,

 

Dank voor de reactie. Het gaat inderdaad om de vorige huurder die mij liet weten nog een lopend contract te hebben. Ik zal hem eens vragen of hij bericht heeft gekregen over de beëindiging.

Reputatie 7
Badge +15

@l.takens 

Het kan ook zo zijn dat de vorige huurder geen bericht heeft gekregen. Je hoeft je geen zorgen te maken, ik had ook eens precies dezelfde situatie waarbij ik nog een contract had bij KPN en was overgestapt naar Odido. kPN liep op de achtergrond door (facturatie) en er was geen enkel probleem met Odido internet.

Reageer