vervangen van huawei modem

  • 21 November 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Ik zou graag ons Huawei modem willen vervangen voor een nieuwere versie. Via de klantenservice kom ik niet ver. Hoe kom ik aan een nieuw modem? 

Jason van Odido 5 maanden geleden

Hoi @e_03_11_04, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Je hebt op dit moment een verouderd modem (Huawei) en een verouderde TV Box. Graag ruil ik beiden om naar hun nieuwere varianten. Ga je hiermee akkoord? Zodra de omruiling in gang gezet is, ontvang je binnen 5 werkdagen de pakketjes en kun je de apparatuur op dezelfde wijze aansluiten. Mocht je aansluithulp kunnen gebruiken, laat dan tegen die tijd een reactie achter in dit topic, dan kijk ik wat voor je kan doen! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @e_03_11_04, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Je hebt op dit moment een verouderd modem (Huawei) en een verouderde TV Box. Graag ruil ik beiden om naar hun nieuwere varianten. Ga je hiermee akkoord? Zodra de omruiling in gang gezet is, ontvang je binnen 5 werkdagen de pakketjes en kun je de apparatuur op dezelfde wijze aansluiten. Mocht je aansluithulp kunnen gebruiken, laat dan tegen die tijd een reactie achter in dit topic, dan kijk ik wat voor je kan doen! 😄

Hoi Jason, 

Wat fijn, heel graag! Dank je 😃

Reputatie 7
Badge +9

Hey @e_03_11_04, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb alles direct voor je in gang gezet! Je ontvangt hier spoedig een bericht over en als het modem en de TV Box verzonden zijn, kun je de zending volgen in Mijn Odido. 

Reageer