VMG8825-T50 model om ruilen voor een T54 model

  • 31 October 2023
  • 8 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Helaas heb ik parkinson,
het geeft motoriek problemen en het neemt alleen maar toe.

Ben nu bezig om zoveel mogelijk te automatiseren, ook voor mijn gehoor,( zonder gehoortoestelen hoor ik ook bijna niets meer, 85-90 decibel gehoor verlies), om de
alarmsystemen zo goed mogelijk te laten functioneren is een zeer goed signaal overdracht heel belangrijk .
Maar heb ook regelmatig signaal verlies, dat is zeer vervelend.

Ik ben al vanaf begin klant eerst Vodafone toen T-Mobile en nu Odido, en vroeg me af of het mogelijk is mijn huidige VMG8825-T50 model om te ruilen voor een nieuwer model met WPA3 / Wifi-6 ondersteuning,

Met vriendelijke groet.
Fishermann 

eric 5 maanden geleden

Hoi @Fishermann ,

Weet je zeker dat jouw alarm systemen wpa3 en wifi6 ondersteunen? Deze technologie zie je nu eigenlijk alleen bij high end smartphone's en laptops. Op het forum komen we regelmatig vraagstukken tegen van apparatuur die juist niet werkt op de nieuwste routers totdat WPA3 juist is uitgeschakeld .

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fishermann ,

Weet je zeker dat jouw alarm systemen wpa3 en wifi6 ondersteunen? Deze technologie zie je nu eigenlijk alleen bij high end smartphone's en laptops. Op het forum komen we regelmatig vraagstukken tegen van apparatuur die juist niet werkt op de nieuwste routers totdat WPA3 juist is uitgeschakeld .

Reputatie 6
Badge

@eric  heeft helemaal gelijk. Is het mogelijk om je alarm systeem bedraad aan te sluiten? Bedraad is altijd beter en stabieler.

Reputatie 3

Bedankt voor jullie reacties. 

Mijn systeem voor gehoortoestelen werkt alleen via smartphone en Wifi, mijn verbinding met ziekenhuis ook, daar kunnen ze direct mijn waardes zien als het nodig is.

Ook vaak valt het wifi signaal weg, gebruik al 2 Zyxel Wifi-plus punten.De Zyxel T50 modem staat op de vloer in de trapkast , zo is het aan gelegd, vraag mij dan ook af als dat de ideale opstelling is.

Fishermann.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Fishermann, ik maak het meteen in orde voor je. De T-50 mag straks geretourneerd worden via het retourproces dat ik per e-mail naar je verstuur. Bedankt alvast! De T-54 wordt binnen maximaal 5 dagen bezorgd. Alvast veel plezier en succes met de verbinding!

P.s. omwille van jouw motorische problemen zou ik het me kunnen voorstellen dat installatie voor jou wat minder makkelijk gaat, als dat zo is, laat het me weten, dan zorg ik ervoor dat we bij hoge mate van uitzondering een monteur op pad sturen om je te helpen! 

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: ik heb ook meteen de wifipunten vervangen voor de nieuwere modellen. Zo ben je thuis weer helemaal up-to-date! 

Reputatie 3

Beste Jason.

Dank je voor de snelle service,

Als het vervangen  mij zelf niet lukt, vraag ik eerst een schoonzoon, lukt het niet ,neem ik contact op.

Fishermann.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan! Ik hoor het vanzelf, veel succes en alvast veel plezier toegewenst met de T-54.

Reputatie 6
Badge

@Fishermann Kijk ook even naar wat de beste plaats voor je wifipunten is. Die moeten niet al te ver van de router geplaatst worden. Let op dat er niet te veel muren tussen wifipunten en router zitten

Reageer