Beste allen,
Sinds kort zijn wij verhuisd. Het t-mobile thuis abonnement hebben we meegenomen naar het nieuwe adres. Enige verschil is dat we van ‘normaal’ internet naar glasvezel internet zijn overgegaan.
Op oud adres werd gebruik gemaakt van zakelijk VoIP telefoon (via Hallo), met telefoon van Gigaset. Werkte zonder problemen. Altijd gebruik gemaakt van de door t-mobile geleverde router (Zyxel).
Ook op andere tijdelijke werkplekken kon de telefoon even ingeplugd worden op andere router en dan werkte het direct (na aanmelden van telefoon).
Nu op het nieuwe adres werkt de telefoon niet meer. Op scherm van de telefoon staat melding ‘registratie bij provider mislukt’. Opnieuw aanmelden kan niet, want er kan überhaupt niet gebeld worden.
T-mobile zegt dat de juiste poorten open zouden staan (1060 en 1080). Ook is er een nieuwe router opgestuurd, maar deze werkt ook niet.
Iemand ideeën om dit op te lossen?
Vast bedankt voor jullie hulp!
Groet Ruben
Beste antwoord door soepkip67
Bekijk origineel