Waar blijft mijn bestelling?!! geduld is opgeraakt!

  • 2 November 2023
  • 10 reacties
  • 163 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb afgelopen maand een modem besteld voor thuis internet en TV,

 

waarom? Vanwege de overstap naar Odido die gerecommandeerd was van het monteur die een Glasvezel aansluiting kwam installeren,

en het feit dat wij toch een nieuwe provider nodig hadden want de vorige was niet meer te doen en contract bijna verlopen was.

 

NOU, bestelling geplaatst, 8 oktober, bevestigingsmail ontvangen, daarnaast een mail dat met grote letters zegt “Fijn dat je hebt gekozen voor Odido” echt spijtig dat ik het gedaan heb maar goed, prove me wrong

 

Telefonisch wordt het gewoon niet geregeld, jullie livechat-adviseurs zijn ALTIJD “bezet” ZONDER EEN WACHTRIJ (namelijk geen info hoe lang ik kan wachten totdat eentje vrij komt) Ik beslis om toch even verder te wachten en misschien krijg ik iets voor mijn deur… NEE

 

Het is nu namelijk 2 november, 1 MAAND LATER EN NOG STEEDS NIKS.

 

U moet na gaan mijn ouders keken graag TV, en belden graag met familie en vrienden over het internet, het brak mijn hart om hun zo verdrietig te zien want ze kunnen niet doen wat hun blij maakt.

 

En ik ben constant MB’s bij aan t kopen om hun toch blij te maken.

 

PUNT VAN DIT POST =

1. Waar blijft het?  2. Waarom duurt het zo lang?? 3. Kan iemand mij überhaupt hier helpen??? 4. Wat krijg ik als tegemoetkoming voor het verspillen van mijn tijd en geld????

Demi van Odido 6 maanden geleden

Hi @A.P.Ko , super ik kan nu jouw abonnement inzien! Ik zie dat de aannemer de installatie nog niet heeft afgemeld. Ik heb aangegeven dat alles al voltooid is en of onze fiber afdeling kan navragen bij de aannemer om de installatie af te melden. Zodra dit gebeurd is, wordt het installatiepakket jouw kant op gestuurd en kun je een installatieafspraak met Guidion inplannen. Hopelijk zorgt dit voor schot in de zaak! 😁

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @A.P.Ko ,

Even een belangrijk punt om te weten. Was er al een glasvezel aansluiting in jouw huis binnengebracht of moet dat nog worden aangelegd? Met andere woorden, heb je al een FTU (fiber termination unit) in jouw meterkast?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @A.P.Ko, kun je jouw Internet + TV klantnummer in je profiel plaatsen? Dan zoek ik het meteen uit. Overigens: de meeste aansluitingen worden binnen 2-5 weken opgeleverd. Dit is altijd afhankelijk van de paraatheid van de aanwezige of niet-aanwezige apparatuur en infrastructuur in en rondom je huis. Dat je het vorige maand aangevraagd hebt, zegt niet zoveel jammer genoeg. Even heel kort door de bocht, maar dan weet je waar je rekening mee kunt houden. Ik hoor je graag! 

Bedankt voor jullie reacties, en spoedig ook nog. Nou dat is fijn :)))

 

ik heb mijn internet + tv klant nummer al i getipt bij registratie en staat genoteerd op mijn profiel.

alles is al aangelegd en aangesloten, ik heb alleen de modem nodig om volledig aan de slag kunnen :))

 

Alvast bedankt voor jullie tijd,

hoogachtend.

 

@eric @Jason van Odido 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @A.P.Ko Ik heb geprobeerd om jouw abonnement op te zoeken, maar het lukt mij niet om deze te vinden. Kan het zo zijn dat je het tv-klantnummer in jouw profiel hebt gezet in plaats van het klantnummer van het gehele Internet + TV abonnement? Zou je in dit geval dit klantnummer in jouw profiel willen zetten? Het klantnummer ziet er ongeveer zo uit: ABC12345. Ik help je graag verder zodat je straks helemaal online bent!

Goede avond @Demi van Odido 

 

Bedankt voor u reactie, inderdaad ik had perongeluk mijn bestel nummer als klant nummer ingevuld.

Heb het net juist aangepast, ik wacht op jullie reactie <3

 

Alvast bedankt!

Hoofachtend

Reputatie 7
Badge +8

Hi @A.P.Ko , super ik kan nu jouw abonnement inzien! Ik zie dat de aannemer de installatie nog niet heeft afgemeld. Ik heb aangegeven dat alles al voltooid is en of onze fiber afdeling kan navragen bij de aannemer om de installatie af te melden. Zodra dit gebeurd is, wordt het installatiepakket jouw kant op gestuurd en kun je een installatieafspraak met Guidion inplannen. Hopelijk zorgt dit voor schot in de zaak! 😁

Word ik hiervoor op de hoogte gehouden? Want ik heb geen E-mail gekregen over iets dergelijks.

Alvast bedankt 🙏 

@eric @Jason van Odido @Demi van Odido 

Reputatie 7
Badge +8

@A.P.Ko Yes, zodra het installatiepakket onderweg is, ontvang je hier een track&tracecode van DHL van en kun je deze terugzien in de DHL app en daarnaast ontvang je ook nog bericht van Guidion met de afspraaktool. Dus zodra je dit ontvangt, weet je dat de installatie is afgemeld en de laatste stappen zijn gezet in de oplevering op jouw adres! 😊 

Hey. Hi. Ben er weer…. Ben er niet eens verbaasd dat ik hier terug kom.

 

Ik heb tot nu toe nog NIKS ontvangen, bellen doet ook niks. 
 

Dus svp, leg me uit wat ik in dit situatie moet doen, want blijkbaar alles wat ik probeer komt met uitslag nul-niks-nada uit.

 

Geen offence naar jullie die mij proberen helpen maar, het systeem waarop jullie opereren is gewoon niet te doen.

 

A.U.B doe iets hier aan… :(

@eric @Jason van Odido @Demi van Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @A.P.Ko ​​​​​, we hebben navraag voor je uitgezet, echter is hier zo te zien nog geen reactie op gekomen. Je zou eventueel nog kunnen bellen naar ODF: 088-1633633. Wellicht kunnen zij je wat meer informatie bieden.

Reageer