Wijzigen oud e-mailadres van tmobilethuis

  • 26 September 2023
  • 9 reacties
  • 89 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste, 

Ik wil mijn abonnement toevoegen en wijzigen via de app maar de bevestigingscode gaat naar een oud tmobilethuis e-mailadres waar ik de inloggegevens niet meer van weet. Hoe kan ik dit e-mailadres wijzigen zodat ik de code op mijn prive e-mailadres krijg?

Met vriendelijke groet,

Y.Isik

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Isiky, handig dat je aan de bel trekt, ik help je graag om dit aan te passen! Om dit aan te passen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Graag raad ik je aan om deze via een privébericht naar mij toe te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel je abonnement opsporen en dit voor je aanpassen!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Isiky, handig dat je aan de bel trekt, ik help je graag om dit aan te passen! Om dit aan te passen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Graag raad ik je aan om deze via een privébericht naar mij toe te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel je abonnement opsporen en dit voor je aanpassen!

Hoi @Isiky, handig dat je aan de bel trekt, ik help je graag om dit aan te passen! Om dit aan te passen heb ik een aantal gegevens van je nodig. Graag raad ik je aan om deze via een privébericht naar mij toe te sturen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van je IBAN.

Hiermee kan ik snel je abonnement opsporen en dit voor je aanpassen!

Goedemorgen, 

Ik heb je 2 dagen geleden alle informatie toegestuurd in een privébericht

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Isiky, bedankt voor het doorsturen van je gegevens, top! Zojuist heb ik je email adres aangepast en je kan hier ook direct een account mee aanmaken en hiermee inloggen.

Geef het gerust aan als je nog met vragen zit! 🙂

Ik heb hetzelfde probleem. Is er iemand die dit voor mij ook eenvoudig aan kan passen?

Met vriendelijke groet, Ralph

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Ralph van Vliet, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kan het e-mailadres niet aanpassen omdat je een account op Mijn Odido hebt met **********tje@live.nl. Ik heb zojuist je abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt met je eigen e-mailadres dan moet je het abonnement opnieuw kunnen koppelen. Lukt dit? 

Hoi @Ralph van Vliet, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik kan het e-mailadres niet aanpassen omdat je een account op Mijn Odido hebt met **********tje@live.nl. Ik heb zojuist je abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt met je eigen e-mailadres dan moet je het abonnement opnieuw kunnen koppelen. Lukt dit? 

Ik krijg nog steeds deze melding:

We sturen je een e-mail met een bevestigingscode. Je krijgt deze op het e-mailadres waarmee je het abonnement voor Internet + TV hebt afgesloten: r********l@t***********s.nl . Dit kan een paar minuten duren. De code is eenmalig te gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb je wachtwoord veranderd en je een privébericht gestuurd. Als het goed is moet het nu lukken @Ralph van Vliet

Ik heb je wachtwoord veranderd en je een privébericht gestuurd. Als het goed is moet het nu lukken @Ralph van Vliet

Hoi Tommie! Het is inderdaad gelukt. Nu alleen het volgende probleem.
Ik voer nu de bevestigingscode in die ik heb ontvangen en nu krijg ik de volgende melding:

Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.

Is deze melding bekend bij jullie?
Ik las namelijk dat dit wel vaker voorkomt.

Bedankt voor je hulp zover.
Het gaat in ieder geval de goede kant op.

Reputatie 7
Badge +9

@Ralph van Vliet probeer je het aan een ander abonnement te koppelen? Zo ja, om welk telefoonnummer gaat dit? Kan je mij dat in een privébericht sturen?

Reageer