Beantwoord

Zyxel T-56 verbinden met Fritz!Repeater 3000

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo allen! Ik wil graag mijn Zyxel T-56 router verbinden met Fritz!epeater 3000. Heeft iemand enig idee hoe dat werkt dat? 

icon

Beste antwoord door Bart Ma 29 November 2023, 17:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bart Ma 

Werkt het verbinden middels WPS niet? De kans is groot dat de Fritz!Repeater niet in 1 netwerk werkt met de Zyxel-T56. Je zou deze dan bekabeld op de Zyxel kunnen aansluiten zodat deze een eigen netwerk zendt.

Mocht je optimaal gebruik willen maken van de Fritz!Repeater dan zou je een Fritzbox kunnen gebruiken ipv de geleverde Zyxel.

Verbinden via WPS werkt idd niet. Bekabeld is geen optie… Ben benieuwd of iemand deze combinatie wel werkend heeft gekregen.

Het is gelukt! Geholpen door een uiterst vriendelijke man van AVM. Via onderstaande link kan de handleiding worden geopend.

https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Repeater-3000/3488_FRITZ-Repeater-via-Wi-Fi-met-router-van-een-andere-fabrikant-verbinden?t_id=5991056

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bart Ma, super fijn dat je de oplossing hier hebt gedeeld, dankjewel daar zullen anderen vast wat aan hebben! 😃 Ik wens je nog veel plezier met je set-up toe.

@Bart Ma dank voor de tip. Mijn fritz repeater 2400 wilde niet connecten m.b.v. de WPS knop op de router, maar via de handleiding is het gelukt om hem handmatig te configureren. 

Reageer