3 keer storing sinds update

  • 21 April 2017
  • 6 reacties
  • 256 Bekeken

-1 uur stond beide decoders vast op een zender kon niet meer zappen. -Kon alle zenders ontvangen behalve 1 2 3
-Een uur helemaal geen tv ontvangst meer.

6 reacties

Storing 4 loopt weer vast en start weer opnieuw op. Heel erg onstabiele tv ontvanger!!
Reputatie 1
Vervelend dat je storing hebt maar zou je misschien iets meer kunnen vertellen over de setup die je gebruikt hebt om de tv ontvangers te installeren.

1. Gaat het via vaste kabel of via powerline?
2. Op welke poort heb je de kastjes aangesloten?
3. welke apparatuur betreft het?

probeer anders eerst eens de stroom uit te schakelen voor minimaal 10 seconden zodat de tv ontvanger zich reset.
Het is een entone ontvanger met kabel aangesloten op 3 en 4 de ander boven is een zonder opname functie. Jullie monteur heeft het aangesloten. Stroom uitschakelen heb ik uiteraard al geprobeerd heeft geen effect. Maar sinds de update van deze week heb ik nu al 4 keer storing gehad. Erg vervelend zo'n instabiele tv ontvanger.
Reputatie 1
Heb je al geprobeerd bij de Klantenservice.
Bel: 0800 - 0092 de klantenservice
Misschien weten zij een oplossing.

Ik ben ook maar een medegebruiker.

Groetjes en succes Ronald
Doe je dan niet voor als een medewerker
@rwvander
Dat had je best wat vriendelijker mogen zeggen. Ronaldl8 heeft zich overigens op geen enkele manier voorgedaan als een T-Mobile Moderator.

Dit is een klant-helpt-klant forum, voor en door klanten, met een handjevol T-Mobile Moderators die topics binnen gemiddeld 24-48 uur proberen op te pakken. Je herkent een T-Mobile Moderator aan de titel en het roze logo bij de avatar. De eerst gegeven antwoorden zijn vaak van medeklanten, zo werkt dit forum nou eenmaal.

Reageer