Beantwoord

4k instellen niet mogelijk op de tv-box entone85

  • 16 April 2023
  • 5 reacties
  • 563 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik probeer de tv-box in te stellen op 4k resolutie, maar de maximale instelling is 1080p of te wel full HD.

Lijkt mij tegenwoordig wel vrij normaal dat 3840 een minimale vereiste is. 
De box heb ik in augustus 2022 ontvangen, maar pas sinds begin maart 2023 in gebruik kunnen nemen.

icon

Beste antwoord door eric 16 April 2023, 16:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ML2023 , welkom bij de community. 

De t-mobile decoders ondersteunen geen 4K. Er zijn ook bijna geen lineaire zenders die in 4K uitzenden!

Beste Eric,

ondanks dat er bijna geen zenders zijn die actief 4K uitzendingen verzorgen, zijn deze er wel.

En in deze tijd dat 4K televisies al zijn ingehaald door de 8k versies is het dus wel erg jammer dat de tv-boxen van t-mobile zover achterblijven.

Zou eigenlijk niet moeten kunnen.

Maar hopen dat er snel verandering in komt 

Reputatie 7
Badge +14

Alle hardware die t-mobile levert ondersteund dit niet. Dus reken niet op een snelle introductie.  Misschien kun je ergens een OTT signaal afnemen voor die specifieke lineaire zenders direct in een TV app? Want in de toekomst is een setup boxen natuurlijk wel eindigend en alleen voor legacy tv's bedoeld.

Reputatie 2

Mag hopen dat hier snel verandering in komt. Aantal vrienden hebben inmiddels een dikke 4K en zelfs 8K TV en spelen veel zenders af in 4K…. En dan bengel ik er een beetje bij met mijn dikke HD


Dacht altijd dat jullie vooruitstrevend waren. Maar bij T-Mobile was dat met TV ook al niet zo…. Mobiel prima, maar TV echt achterlopend.

Reputatie 7
Badge +1

Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community

De nieuwe mediabox heeft wel 4k  en luistert zelfs naar je😁 als je hem beveelt de tv aan of uit te zetten,  en zelfs als je zeg “netflix” word dit opgestart.

 

Reageer