Beantwoord

Admin profiel veranderen


Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Is er een mogelijkheid het Admin profiel aan te passen met de leeftijd 18+

icon

Beste antwoord door Cristien 30 April 2023, 10:42

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Henk80 Wat bedoel je met het Admin profiel? Gaat het om een contract op andere naam zetten? 
Contract overnemen ⬅️ Uitleg

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Henk80 

Bedoel je het profiel voor op het tv kastje? Als het goed is kan je in de instellingen bij kijkprofiel 18 selecteren, die staat op AL denk ik.

Reputatie 1

Hallo @Henk80 

Bedoel je het profiel voor op het tv kastje? Als het goed is kan je in de instellingen bij kijkprofiel 18 selecteren, die staat op AL denk ik.

Ja, maar weet niet of je het standaard profiel (admin) kan aanpassen of dat je een nieuw moet maken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Henk80, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt per kijkprofiel de leeftijdsrestrictie instellen, maar dat kan natuurlijk ook alleen op het admin-profiel (hoofdprofiel) specifiek. Dat betekent echter niet dat het dan voor alle kijkprofielen zo ingesteld is. Het voordeel aan kijkprofielen is namelijk juist dat je bijvoorbeeld voor kinderen of broers en zussen andere profielen kunt instellen met de favorieten en wensen daar op eigen smaak ingesteld.

Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis.

 

@Henk80 O die Test het gewoon even uit. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Henk80, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Je kunt per kijkprofiel de leeftijdsrestrictie instellen, maar dat kan natuurlijk ook alleen op het admin-profiel (hoofdprofiel) specifiek. Dat betekent echter niet dat het dan voor alle kijkprofielen zo ingesteld is. Het voordeel aan kijkprofielen is namelijk juist dat je bijvoorbeeld voor kinderen of broers en zussen andere profielen kunt instellen met de favorieten en wensen daar op eigen smaak ingesteld.

Neem een kijkje op onze website voor alle ins en outs: Kijkprofiel instellen | T-Mobile Thuis.

Reputatie 1

Ik snap niet dat mijn vraag zo moeilijk is. Het enige wat ik wil weten of ik het Admin profiel kan aanpassen.

Ik zie vanalles voorbij komen behalve het antwoord waar naar ik op zoek ben

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Henk80 ,

volgens mij staat dat ook in het antwoord van @Jason : je kunt per kijkprofiel de leeftijdsrestrictie instellen, maar dat kan natuurlijk ook alleen op het admin-profiel (hoofdprofiel) specifiek.

Reputatie 1

Beste Soepkip,
bedankt! Ik zat te zoeken naar een item edit of iets dergelijks. Maar was simpeler gewoon er op klikken. 😀👍

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Henk80 ,

Fijn dat je het ontdekt hebt, gebeurt wel vaker dat men niet in de gaten heeft dat je op de magenta kleurige link kan klikken.😉
Mocht je verder nog vragen hebben, stel ze gerust en we helpen je weer verder.

Hoe kan ik een tv profiel verwijderen, ik wil

alleen die van de admin.

nu moet ik bij het opstarten van de tv de code telkens invullen

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Nielzzz, dat is snel geregeld, ik geef je graag de juiste instructies!  Op dit moment moet je steeds de pincode invoeren omdat de leeftijdsgrens op ‘AL’ staat. Als je de leeftijdsgrens op 18 zet kan je zorgeloos van nagenoeg alle programma's kunnen genieten. 

Druk op de Menu-knop van je afstandsbediening. Klik aan de linkerkant op Wissel profiel. Kies het profiel waar je een leeftijdsgrens voor wil instellen. Ga daarna naar de leeftijdsgrens met de pijltjestoetsen. Meer informatie over je kijkprofiel vind je hier: Kijkprofiel instellen.

Ik wens je nog heel veel kijkplezier toe! 😃

Reageer