Beantwoord

Afstandsbediening Mediabox koppelen

  • 21 April 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Helaas lukt het mij niet om de afstandsbediening volledig te koppelen en alles op de juiste manier werkend te krijgen.

 

Het koppelen op de normale manier ( Druk dan tegelijk op [ok] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt) werkte niet, het lampje bleef rood knipperen en de TV zag mijn afstandsbediening niet. Uiteindelijk gekoppeld via Huisje en start/pauze zoals op dit forum vermeld, nu werkt het wel maar dus alleen via infrarood, niet via Bluetooth. Waar kan dit aan liggen/hoe is dit op te lossen?

 

De box werkt nu in principe (ik kan tv kijken in ieder geval), maar ik moet nu elk apparaat handmatig aan en uit zetten, alleen de Mediabox gaat aan/uit met de afstandsbediening, hoe is dit op te lossen?

 

Het gaat om het onderstaande, de Mediabox is met HDMI gekoppeld naar HK en die met de TV. Dit had ik eerder bij KPN ook op deze manier. (TV heeft maar 1 HDMI aansluiting)

 

  • Mediabox Odido, up tot date
  • TV: Loewe Modus L 32, artikelnummer  66446 A 77,  Serienummer 19159
  • Harman Kardon BDS 335/230-B2

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 25 April 2024, 13:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Lux030, slim dat je om hulp vraagt op de Community, we zijn er om je te helpen! Check op je smartphone via Bluetooth of de afstandsbediening omhoog komt in de pop-up; daarmee sluiten we uit of het aan de afstandsbediening ligt. Als dat niet zo is, dan lijkt er iets mis te gaan met de BT en kun je wellicht de TV een harde reset geven. Doorloop ook eventjes voor alle zekerheid de stappen om de ab opnieuw te koppelen aan de Mediabox en TV. 

Volg onderstaand stappenplan, alsjeblieft:

Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

Reageer