Beantwoord

Afstandsbediening Panasonic

  • 21 December 2021
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds gisteren internet en tv via tmobile en wil de magenta afstandsbediening koppelen aan onze panasonic tv. Er is eerder van kpn een afstandsbediening gekoppeld geweest dus deze functie kan de tv aan. Maar niks lukt. Ik heb met de eencijferige code maar ook de overige codes geprobeerd. Ook al meerdere malen gereset maar niks. Wat kan ik nog proberen?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 22 December 2021, 11:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/thuis/interactieve-tv/gebruiken/afstandsbediening/thuis-handleiding-afstandsbediening--codes.pdf

Ik heb ook een Panasonic en op de wijze zoals beschreven op de eerste pagina zou het moeten lukken, bij mij werkte dat althans wel.

Uiteraard heb ik die handleiding toegepast en dat werkte niet. Vandaar mijn vraag nu

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Leonie6, wat leuk dat je net klant bent geworden! Welkom! Ik help je graag verder met het koppelen van de afstandsbediening. Ik begrijp dat je de stappen al geprobeerd hebt, helemaal top. Zijn dat alle stappen geweest, die ook op deze pagina te vinden zijn? Zo ja, dan wil ik graag weten of het lampje van de afstandsbediening inderdaad 5 keer knippert om je te laten weten dat het instellen niet gelukt is. En hoeveel lampjes knipperen er anders? Als je echt alles hebt geprobeerd én het lampje knippert inderdaad 5 keer, dan lijkt het me goed de afstandsbediening meteen te vervangen. Je kunt hier een nieuwe aanvragen - succes!