Beantwoord

Afstandsbediening stuk

  • 29 October 2017
  • 6 reacties
  • 443 Bekeken

ik wil graag een nieuwe afstandbediening bestellen. ik heb al op meerdere manieren geprobeerd dit duidelijk te maken aan T=Mobile maar word door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd kost me ook nog eens zoveel per minuut om in de wacht gezet te worden. een account aanmaken is onmogelijk als je geen mobiele klant bent dus bij deze stuur me alstublieft een nieuwe..... nog even en dan ben ik helemaal klant af.

Moderator tip: check ons topic Afstandsbediening bestellen
icon

Beste antwoord door Brian 3 November 2017, 12:09

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi Albert86, excuses voor de late reactie, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik zie in de aantekening van mijn collega dat niet alle functies van de afstandsbediening het doen. In dat geval kan je de afstandsbediening zelf resetten en opnieuw koppelen aan de TV-Box, dan werkt hij direct weer! Hoe je dit doet vind je hier . Als de afstandsbediening echt beschadigd is stuur mij dan even een bericht, dan stuur ik een nieuwe naar je op!

Je kan overigens wel inloggen op My T-Mobile Thuis, de inlog voor Mobiel en Thuis zijn op dit moment nog apart van elkaar. Je kan inloggen met het e-mailadres dat je op hebt gegeven bij je aanmelding via deze pagina. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Hallo Brian , heb laatst ook een topic geopend maar nog steeds geen reactie gehad. Mijn afstandbediening is kwijt en wel graag een nieuwe toegestuurd krijgen !
Reputatie 7
Hey Yussuf, het is op het moment erg druk dus het kan wat langer duren dan normaal voordat we je van antwoord kunnen voorzien, excuses hiervoor! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen en dat mijn collega een nieuwe afstandsbediening naar je op heeft gestuurd, helemaal goed! Als je andere nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 7
@Albert86 Ik heb je privébericht ontvangen en ik stuur een nieuwe afstandsbediening naar je toe. Je ontvangt hem binnen 4 of 5 werkdagen thuis!
Helaas heeft mijn hond mijn afstandsbediening kapot gemaakt, zou ik een nieuwe kunnen krijgen.
Reputatie 7
Badge +5
Hi @j.versteeg, het klinkt bijna als een fabeltje! Geen zorgen, ik heb per direct een nieuwe afstandsbediening voor jou besteld. Hij valt binnen enkele dagen op de mat! Mag ik er wel iets voor terug vragen? Er is natuurlijk niets leuker dan een foto ontvangen van deze boef, met de aangevallen afstandsbediening. Als jij deze met ons wilt delen maak je ons héél erg blij! 😃

Reageer