Beantwoord

afstandsbediening werkt niet goed

  • 17 February 2024
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik wou gaan tv kijken maar afstandbediening doet het niet en werkt het niet en ik dacht dat ik goed doe voor batterij inzetten maar en werkt het ook niet. Dacht ik maar van dat batterij op was terwijl het nieuwe was hoewel het niet goeie merk was. Toen heb ik deze niet goeie nieuwe batterij inzetten en werkt het ook niet. Dan heb ik een duracall batterij AAA die ik pas nieuw batterij gekocht. 
En dus het werkt toch niet. 
 

hopelijke dat het nieuwe afstandbediening vervangen zal moeten zijn?!

 

icon

Beste antwoord door Cristien 17 February 2024, 08:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Noeka888 Goedemorgen. Plaats je verzoek voor een nieuwe afstandsbediening➡️ hier ⬅️

Misschien vind je daar ook meer uitleg om hem aan de praat te krijgen😂

Fijn weekend.

Ik wou gaan tv kijken maar oude afstandbediening doet het niet en werkt het niet en ik dacht dat ik goed doe voor batterij inzetten maar en werkt het ook niet. Dacht ik maar van dat batterij op was terwijl het nieuwe was hoewel het niet goeie merk was. Toen heb ik deze niet goeie nieuwe batterij inzetten en werkt het ook niet. Dan heb ik een duracall batterij AAA die ik pas nieuw batterij gekocht. 
En dus het werkt toch niet. 
 

hopelijke dat het nieuwe afstandbediening vervangen zal moeten zijn?!

Reputatie 7
Badge +14

@Noeka888  Lees mijn reactie nog eens en klik HIER! om een afstandsbediening aan te vragen.

Reputatie 7
Badge +16

Plaats jouw reactie in het door Cristien gelinkte topic, dan pakt 1 van onze moderators jouw verzoek binnen 24 uur op! 😄📺

Dit topic gaat nu op slot.