Alle apparatuur ingeleverd maar nog steeds majl ontvangen dat nog njet alle apparatuur ingeleverd is

  • 14 October 2023
  • 3 reacties
  • 21 Bekeken

Ik heb een aantal weken wat apparatuur geretouneerd naar Odido (toen was het nog T-Mobile volgens mij), ging om 1 tv box, want ik had er perongeluk 1 teveel bijbesteld, en 2 wifipunten. 

 

Ik kreeg toen bericht dat mijn spullen aangekomen waren behalve de tv box. Ik heb toen gesproken met een medewerker die zei dat de tv box wel is aangekomen en de wifipunten en dat alles goed is, foutje van het systeem of iets.

 

Nu, weken later, weer bericht dat ik nog niet alle apparatuur heb opgestuurd en gaat het weer over de tv box. Ik wil geen boete ontvangen over iets dat ik al netjes heb afgehandeld. Kan ik hulp krijgen?

 

Het enige wat ik nu heb zijn 2 tv boxen en 1 wifipunt. Derest is allang terug.

Ishana van Odido 6 maanden geleden

Hoi @Shonastic, geen zorgen! Ik wil dit graag voor je in orde maken. Zou je alleen de laatste vier cijfers van het MAC-adres van je TV Box willen sturen dat je thuis hebt? Dit vind je op het stickertje van je TV Box. Dan weet ik om welke TV Box dit gaat. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Shonastic, geen zorgen! Ik wil dit graag voor je in orde maken. Zou je alleen de laatste vier cijfers van het MAC-adres van je TV Box willen sturen dat je thuis hebt? Dit vind je op het stickertje van je TV Box. Dan weet ik om welke TV Box dit gaat. Groetjes, Ishana

8CB8 en 1E5A zijn in gebruik

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor deze terugkoppeling @Shonastic! Ik kon hiermee snel voor je aan de slag en ik heb de TV Box retour gemeld. Dit betekent dat dit helemaal voor je is rechtgezet.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en ik wens je nog veel kijkplezier toe met de andere TV Boxen! 😃

Reageer