Alleen ned 1,2 en 3 op telefoon

  • 25 September 2023
  • 25 reacties
  • 298 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Op mijn telefoon werken niet alle kanalen, nederland 1,2 en 3 doen het wel.

Ik heb android 11 erop staan.

App meerdere verweiderd.

Mobiele data, en Wifi staan aan.

Als ik bijvoorbeeld sbs6 aanklik blijft het scherm zwart.

 

Mijn tv, en odido tv app op laptop werken wel prima. 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @b07, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik wil natuurlijk dat je ook ongestoord tv kunt kijken op je telefoon. Kan je het eens proberen op een ander toestel? Kun je dan wel de andere zenders bekijken of ook alleen NPO 1, 2 en 3?

Bekijk origineel

25 reacties

Ik zie meerdere topics over hetzelfde probleem, zelfs tot 2 jaar geleden, en nog steeds niet opgelost.

Chat robot heb ik niks aan, en geen medewerker beschikbaar in de chat.

Lezen hier nog odido medewerkers mee ?



 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @b07, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt, ik wil natuurlijk dat je ook ongestoord tv kunt kijken op je telefoon. Kan je het eens proberen op een ander toestel? Kun je dan wel de andere zenders bekijken of ook alleen NPO 1, 2 en 3?

Nee kan niet proberen op een ander toestel, heb maar 1 telefoon, en daar wil ik op kijken

Reputatie 7
Badge +9

Hey @b07, bedankt voor je snelle reactie.

Kan je een aantal vragen voor mij beantwoorden? Dan kan ik het doorzetten naar onze techneuten. Het kan namelijk aan het toestel liggen. 

 

  1. Wat is het merk apparaat, wat voor apparaat? (Voorbeeld: iPhone [X], iPad [X], iPod etc. (vergeet versienummer / toevoeging niet) of Samsung Galaxy S7, Lenovo Tab, HTC one )
  2. iOS of Android versie?

 

Alvast bedankt!

 

Hallo Tommie,

 

Motorola moto e32.

 

Android 11.

Reputatie 7
Badge +14

@b07 Heb je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?  (Wel even je klantnummer en pin noteren) 

Soms helpt het.

Klant

@b07 Heb je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd?  (Wel even je klantnummer en pin noteren) 

Soms helpt het.

Ja app al meerdere keren opnieuw geinstaleerd.

 

klantnummer staat in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @b07!

Ik heb dit zojuist doorgezet naar onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Wordt vervolgd.  

Bedankt voor je snelle reactie @b07!

Ik heb dit zojuist doorgezet naar onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Wordt vervolgd.  

Bedankt

 

13 dagen verder en, nog steeds geen reactie/oplossing, dit is totaal niet acceptabel.

Zet die techneuten hier op het forum, ik wil direct geholpen worden door mensen die er verstand van hebben in plaats van een tussen persoon die het uit besteed.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @b07, wij hebben het getest met jouw inloggegevens en kunnen alle zenders zien. Welke versie van de app gebruik je? 

versie

2.5.1

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @b07, kun je toevallig wel RTL Z (11), TLC (17) en de Zender van de maand (18) naast NPO 1, 2 en 3 bekijken? Het lijkt er namelijk op dat je mobiel het niet lukt om L3 te decrypten of geen decription key krijgt. Dit is nodig om via een mobiele telefoon tv te kunnen kijken via onze app. Hier kunnen wij jammer genoeg niks aan doen.

Ja klopt die doen het wel.

 

Dan kan de prijs wel omlaag want ik krijg niet waar ik voor betaal.

Reputatie 7
Badge +9

@b07 precies wat ik dacht. Jammer genoeg kunnen wij hier niks aan doen. Dit gaat om eigen apparatuur en daar zijn wij niet verantwoordelijk voor.

Jullie moeten een werkend product leveren, daar ben ik niet verantwoordelijk voor, jullie wel,en als je dat niet kan moet je mij in prijs compenseren .

Mijn telefoon is een jaar oud, dat die niet alle zenders kan verwerken vind ik een sterk verhaal lijkt eerder een smoes.

Waarom werken sommige zenders dan wel en andere niet, wat is er zo bijzonder aan SBS6 in vergelijking met RTL Z die het wel doet?

Anders moet je een andere frequentie uitzenden die wel werkt, of je app aanpassen, Ik ga niet betalen voor iets wat niet werkt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @b07,

NPO, RTL Z en nog een handvol andere zenders zijn de enige die ongecodeerd worden doorgegeven. Andere zenders zijn versleuteld, vaak is dat een eis van deze zenders. Wel zou ergens duidelijk aangegeven moeten worden wat de eisen aan de telefoon zijn, of zou de app niet zichtbaar moeten zijn in de store als deze niet 100 procent werkt. Zou je voor de zekerheid de app DRM Info kunnen downloaden en screenshots daarvan kunnen plaatsen? Dan kunnen we kijken of het daar inderdaad aan ligt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @b07, ik heb het aangekaart bij onze technische dienst. We gaan het toch dieper onderzoeken na een aantal nieuwe bevindingen!

Hoi @b07,

NPO, RTL Z en nog een handvol andere zenders zijn de enige die ongecodeerd worden doorgegeven. Andere zenders zijn versleuteld, vaak is dat een eis van deze zenders. Wel zou ergens duidelijk aangegeven moeten worden wat de eisen aan de telefoon zijn, of zou de app niet zichtbaar moeten zijn in de store als deze niet 100 procent werkt. Zou je voor de zekerheid de app DRM Info kunnen downloaden en screenshots daarvan kunnen plaatsen? Dan kunnen we kijken of het daar inderdaad aan ligt.

 

en ?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @b07, we zijn nog druk bezig met het onderzoek! Zodra er meer informatie over is zal ik dit met je delen. 

Is dit probleem opgelost, wij ervaren exact hetzelfde issue op onze Android tablet. 

Is dit probleem opgelost, wij ervaren exact hetzelfde issue op onze Android tablet. 

Nee niks opgelost en, zoals je kan zien is de laatste reactie 5 maanden geleden.

Er word niks mee gedaan, een compensatie zou hier op zijn plaats zijn, je betaald immers voor een dienst die niet werkt.

Schijnbaar is het makkelijker voor de mederwerks om te zwijgen, in de hoop dat het vergeten wordt.

Gisteren ook weer tv/internet storing, Ik zeg mijn abonnement op zodra die verloopt.

Er zijn veel betere/goedkopere providers.

oh oh oh Odido

Reageer