Beantwoord

Amazon fire tv

  • 27 December 2021
  • 9 reacties
  • 670 Bekeken

Reputatie 2

Wanneer komt de Tv-Anywhere app beschikbaar voor Amazons fire tv stick ? Nu kun je de app alleen via sideloaden binnen halen, maar dan werkt de app niet. Het zou dus handig zijn als je de app gewoon via het platform van Amazon kunt binnen halen. 

icon

Beste antwoord door BeMu 27 December 2021, 20:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het is maar de vraag of T-Mobile dit gaat doen, als je ziet wat er allemaal voor soorten van die sticks zijn is het voor providers een gebed zonder eind, naar mijn idee kijkt men ook naar wat het meest gebruikt word om te streamen dan is dat toch nog steeds de Chromecast of Apple TV.

Zelf ken ik de firestick niet wel eens van gehoord, maar met alle respect zelf zou ik puur uit principe nog geen paperclip bij Amazon kopen.

Reputatie 2

De fire tv stick van Amazon is te vergelijken met apple tv. Kwalitatief zit het zeer goed in elkaar. Chromecast kan er in ieder geval niet aan tippen. Dus is de stick een gedegen tegenstander van apple tv voor een veeeel mindere prijs. Het zou @t--mobile sieren als er een Tv-Anywhere app voor komt. Ziggo, NLZIET, Kijk enz. Hebben hun apps er wel op staan. 

Reputatie 7
Badge +1

Dan zou ik persoonlijk nog vele malen liever de MI 1 stick van Xiaomi kopen dan de Firestick van Amazon,  

Ziggo lees Liberty Global is een amerikaans bedrijf de keuze voor FireOs is dan iets logischer internationaal gezien. Ik baal ervan dat Ziggo Tizen van Samsung niet ondersteund.

De basic versie van de Firestick vergelijk je toch niet met een AppleTV? Nu ken ik de Apple TV niet maar de Basic edition van de Firestick is toch de mindere van de twee.

 

Reputatie 6
Badge

Een Firestick draait zelf een OS, net als de nieuwste Google TV Chromecast, maar eerder kon je een Chromecast niet op zichzelf gebruiken dus in dat opzicht had een Firestick een streepje voor. Kwalitatief zit er echt geen noemenswaardig verschil in en was er in NL enkel de instapversie officieel beschikbaar (sinds kort ook de nieuwste 4K Firestick waar er al jaren een 4K stick bestond maar niet verkocht werd in NL).

Maar ik neem aan dat het aantal mensen met een Firestick in NL die er ook nog T-Mobile op willen draaien nog geen 100 zal zijn, dan zal WebOS van LG t'vs toch echt wel voorrang moeten krijgen.

De Nokia 8000 met Android TV heeft er nog een volwaardige afstandsbediening bij zag ik … maar dat zijn net als een Apple TV wel weer extra kastjes met bijbehorende HDMI kabel, dan is een stick wel net wat handiger (uiteraard is een Apple TV met eigen opslag net wat veelzijdiger maar volgens mij valt er met wat knutselwerk ook wat opslag aan zo'n stick toe te voegen)

Reputatie 1

@Jeroen033 Misschien te laat, maar kijk naar downloader/aptoide TV - daar kun je de tv-mobile tv anywhere vinden

Reputatie 4
Badge

@Jeroen033 Misschien te laat, maar kijk naar downloader/aptoide TV - daar kun je de tv-mobile tv anywhere vinden

Er is zelf een beta aan de gang op dit moment.
Helaas is de inschrijving gesloten.
 


Hopen dat hij snel live komt voor iedereen! :grinning:
Dat lijkt mij toch een iets betere manier dan sideloaden?​​​​​​​

Reputatie 7
Badge +4

Kan snel gaan. Als ze testen via een fieldtest en er komt niets groots uit dan zal het niet lang duren. Maar een planning is daarop nooit te geven. Altijd een slag om de arm.

Reputatie 2

@Jeroen033 Misschien te laat, maar kijk naar downloader/aptoide TV - daar kun je de tv-mobile tv anywhere vinden

Klopt al gevonden. Maar dit werkt niet. Ik hoop dat de beta snel over is. Dan kan ik hem normaal gebruiken.