Beantwoord

Amino TV-box rode led

  • 4 June 2022
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1

Hallo Community-leden,

Sinds 3 juni maak ik, als nieuwe gebruiker van het T-mobile glasvezelnetwerk, gebruik van de Amino TV-box. Dit apparaat werkt prima echter in standby is de rode led erg prominent aanwezig. Is er een mogelijkheid deze uit te schakelen?

met vriendelijke groet,

Jan

icon

Beste antwoord door Cristien 5 June 2022, 09:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Jan Stoeten nee helaas. Wellicht dat een stukje zwarte tape je de oplossingen kan bieden.

Reputatie 1

@Hidden.nld : dank voor het snelle antwoord. Jammer dat dit niet mogelijk is. 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Jan Stoeten  Toen ik die boxen nog had schakelde ik  ze uit door een tussenschakelaar te gebruiken. Werkt ook met slimmer stopcontacten.

Het duurt iets langer om weer op te starten maar heeft 2 voordelen.

Je hebt geen Sluipverbruik en dat irritante lampje is uit. 
Inmiddels kijk ik zonder boxen via de app, en op de oude tv met Chromecast Google TV streamt in 4K HDR.
Veel succes en fijn weekend.

Reputatie 1

@CrisTien , dank je wel voor de tip. Er zit bij mij al een Klik-Aan-Klik-Uit schakelaar tussen de voeding en het lichtnet. Hier vind alleen het lastige dat de Amino-box “aan” gaat als je de stroom erop zet en niet in “stand-by” gaat. Ik heb ook het opgenomen vermogen gemeten en die is in aan-modus 3,5 watt. In stand-by is dat 3 watt. Dat maakt dus niet zo veel uit. Maar je hebt helemaal gelijk dat je op deze manier wel het sluipverbuik kwijt bent. Ik denk dat ik met de KAKU mijn hele audio hoek ga uitschakelen.

Met vriendelijke groet,

Jan