Automatische herinneringen amino tv box

  • 30 August 2023
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Goedenavond, 

Er worden sinds kort automatisch herinneringen voor tv-programma's in de gids gezet. Niemand in ons huishouden zet die herinneringen aan. Ze zijn heel storend omdat ze in beeld komen als we andere programma's aan het kijken zijn. 

 

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe we dit kunnen voorkomen? 

Cristien 8 maanden geleden

Hallo @Tsx Kijk even in de app Tmobile TV of er toch niet toevallig automatische herinnering instaan.

Account. Dan linker balk onderaan

 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Tsx Kijk even in de app Tmobile TV of er toch niet toevallig automatische herinnering instaan.

Account. Dan linker balk onderaan

 

Daar is nu niets ingesteld, maar op de tv-box ook niet. ik zal het nog eens controleren als ik er weer een tegenkom. 

Hallo @Tsx Kijk even in de app Tmobile TV of er toch niet toevallig automatische herinnering instaan.

Account. Dan linker balk onderaan

 

Dit is niet het geval, er is dan niets te zien in de app. 

Reputatie 7
Badge +6

@Tsx Komen de klantnummers in de app en op de TV-box (Account > Instellingen > Over) overeen met het TV-klantnummer in Mijn Odido?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tsx, goed dat je screenshots bij kon voegen! Als je overal ingelogd bent met je eigen TV klantgegevens raad ik je aan om je TV pincode aan te passen. Hierdoor moet je op al je apparaten opnieuw inloggen, maar tegelijkertijd zorgt dit er ook voor dat ongewenste apparaten niet meer jouw TV account gebruiken. Je kan je TV pincode wijzigen via je Mijn Odido account. Hier vind je ook een overzicht van de apparaten die momenteel ingelogd zijn met jouw klantgegevens.

Ik ben benieuwd wat de de oplossing bleek te zijn!

@Tsx Komen de klantnummers in de app en op de TV-box (Account > Instellingen > Over) overeen met het TV-klantnummer in Mijn Odido?

Overal hetzelfde, dus we gaan de pincode resetten. 

Hoi @Tsx, goed dat je screenshots bij kon voegen! Als je overal ingelogd bent met je eigen TV klantgegevens raad ik je aan om je TV pincode aan te passen. Hierdoor moet je op al je apparaten opnieuw inloggen, maar tegelijkertijd zorgt dit er ook voor dat ongewenste apparaten niet meer jouw TV account gebruiken. Je kan je TV pincode wijzigen via je Mijn Odido account. Hier vind je ook een overzicht van de apparaten die momenteel ingelogd zijn met jouw klantgegevens.

Ik ben benieuwd wat de de oplossing bleek te zijn!

Ik heb maar even een screenshot bijgevoegd. Blijkbaar was het account op een flink aantal apparaten ingelogd, dit is ongeveer een kwart van de lijst. Er zaten 11 tv-boxen tussen terwijl we er echt maar 1 hebben.... 

 

Dit lijkt inderdaad op deze manier verholpen. 

Reageer