beeld hapert LG tv met webos 5.5.

  • 22 October 2023
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Helaas is voor onze LG tv Webos 5.5 de Odido tv app niet beschikbaar echter wel de TMobile tv app. Wij hebben bij tv kijken haperend beeld en geluid met de TMobile tv app . Ook alle stappen doorlopen zoals modem en uitzetten.Zou het een oplossing zijn om een Chromecast te installeren?

rwa15 6 maanden geleden

Goedenavond

dit is wat er volgens odido mogelijk moet zijn

 

Voor LG smart-tv’s met WebOS TV 4.x en nieuwer hebben we een bètaversie van de Odido TV App. Die zijn we dus nog aan het testen en verbeteren, maar je kan ‘m wel al gebruiken op LG smart-tv's vanaf 2016. Vind je de Odido TV App niet? Kan helpen om te zoeken op T-Mobile 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Goedenavond

dit is wat er volgens odido mogelijk moet zijn

 

Voor LG smart-tv’s met WebOS TV 4.x en nieuwer hebben we een bètaversie van de Odido TV App. Die zijn we dus nog aan het testen en verbeteren, maar je kan ‘m wel al gebruiken op LG smart-tv's vanaf 2016. Vind je de Odido TV App niet? Kan helpen om te zoeken op T-Mobile 

Goedenavond

dit is wat er volgens odido mogelijk moet zijn

 

Voor LG smart-tv’s met WebOS TV 4.x en nieuwer hebben we een bètaversie van de Odido TV App. Die zijn we dus nog aan het testen en verbeteren, maar je kan ‘m wel al gebruiken op LG smart-tv's vanaf 2016. Vind je de Odido TV App niet? Kan helpen om te zoeken op T-Mobile 

Beste,

Dank voor de reactie ik ga ermee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @rwa15  ,

Kan je laten weten of je verder gekomen bent met de tip van @14appeltje9 ?
Dit is ook handig voor andere gebruikers met dezelfde problemen, alvast bedankt.😉

Hallo @rwa15  ,

Kan je laten weten of je verder gekomen bent met de tip van @14appeltje9 ?
Dit is ook handig voor andere gebruikers met dezelfde problemen, alvast bedankt.😉

Het kan mijn inziens 2 oorzaken hebben. Nr 1: De TV App rustig laten opstarten voordat je gelijk naar andere zenders wil gaan,ik vermoed dat de processor van de tv even nodig heeft om alles op te slaan mijn tv is namelijk 4 jaar oud en misschien nog niet helemaal up to date met de laatste Apps.

nr 2 : Het gebeurt vaak als het regent of erg vochtig is buiten dat het met de atmosfeer te maken heeft. 

Reputatie 1

Soepkip67 denk dat je vraag aan de verkeerde stelt. App rustig opstarten  is een lastige  je kunt niet eerder van zender wisselen voordat app is opgestart.

De atmosfeer zou er niets mee te maken in huis zou de temperatuur en de luchtvochtigheid zou stabiel moeten zijn.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @rwa15 ,

Je hebt helemaal gelijk. De topicstarter is @14appeltje9 .

Heb per ongeluk de verkeerde naam op de verkeerde plek getagt.

Reageer