Begin gemist en radio

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Reputatie 2

Al mijn radiozenders doen het niet. Ik krijg de melding dat er iets is misgegaan probeer opnieuw. Hetzelfde bij begin gemist alleen loopt alles ook nog eens vast. Ik heb de klantenservice gebeld en hun advies zoek het online maar op. WTF!!! Ben al jaren bij T-mobile en altijd tevreden geweest. Nu is het Odido en zit ik al weken te klooien. Vraag je mij wat vind je van Odido?, dan kan ik helaas geen nette woorden vinden. Iemand tips hoe ik weer muziek kan luisteren via mijn tv.??

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @cerdana, goed dat je hier een topic over begint.

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en wat mij direct opvalt is dat je nog in bezit bent van een verouderd modem en TV Box met harddiskrecorder. Deze vervang ik graag voor je! Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Het nieuwe modem is simpelweg plug and play. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen? Ik ga er namelijk vanuit dat dit de oplossing hiervoor is en je daarna weer ongestoord tv kunt kijken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @cerdana, goed dat je hier een topic over begint.

Ik help je hier graag mee. Ik ben meteen voor je gaan kijken en wat mij direct opvalt is dat je nog in bezit bent van een verouderd modem en TV Box met harddiskrecorder. Deze vervang ik graag voor je! Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Het nieuwe modem is simpelweg plug and play. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen? Ik ga er namelijk vanuit dat dit de oplossing hiervoor is en je daarna weer ongestoord tv kunt kijken.

Reputatie 2

Das raar dat de box 1 maand geleden 0,0 problemen gaf en een maand later (nadat het ineens odido is) ineens verouderd is?? Opnemen doe ik sporadisch en zat altijd bij mijn abbonement in en nu moet ik daar dan nog eens €5,- extra voor betalen. Klinkt als gevalletje Radar.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @cerdana, logische vragen die je stelt, ik helder het graag voor je op! Ik vermoed al meer dan een jaar bieden wij de optie aan om de Entone Amulet 515 om te ruilen voor een modernere TV Box die Cloud Opnemen ondersteunt en mocht je het forum willen afstruinen dan zal je hierover een hoop topic vinden. Daarnaast betaal je momenteel € 10,- per maand voor de TV Box met harddiskrecorder, terwijl een TV Box zonder harddiskrecorder € 5,- per maand kost. Zo speel je met Cloud Opnemen quite bij de eerste TV Box en betaal je al een heel stuk minder vanaf twee TV Boxen per maand. Daarbovenop wordt Cloud Opnemen ook beschikbaar op al je mobiele apparaten. Meer informatie over Cloud Opnemen vind je hier: TV-programma's Opnemen.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, de Community helpt je graag aan antwoorden! 😁

Reageer