Sinds ongeveer een maand ondervinden wij problemen met Begin Gemist.
Op willekeurige momenten zien wij de melding "Error, er heeft zich een fout voorgedaan...". En gaat vervolgens terug naar live beeld. Soms bij tien minuten in het programma, soms net voor het einde. Dit is zeer hinderlijk. Zeker als dit aan het einde van het programma gebeurd.. Dan is het niet meer mogelijk om om begin gemist te starten. Dit was in ieder geval bij KPN nog wel mogelijk.
We hebben de tvbox al meermalen gereset/powerflipt enz. Elke nacht gaat de tv-box stroomloos en start deze de volgende dag weer fris en fruitig op. TV-Box is bedraad cat6 aangesloten en de kabel heb ik voor de zeker nagemeten. Impedantie van de kabel is goed. Dus daar ligt het niet aan.
Modem heeft ook al een powercycle gehad. Ik ga deze geen factory reset geven, omdat ik dan teveel weer moet gaan instellen. Andere diensten draaien zonder problemen.
Bandbreedte is meer dan genoeg. Tijdens tv kijken heb ik zeker nog 80Mbit over (van de 100/100Mbit verbinding).
En de tv draait al een aantal jaar de laatste firmware.
Enig idee waar het nog meer aan kan liggen??
Beste antwoord door Hans-Juriën
Bekijk origineel