Beantwoord

begin gemist ,zwart beeld

  • 28 January 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Goedemiddag ,ik ben nieuw en onervaren met T mobile.

Ik kan begin gemist niet gebruiken ,het beeld word dan zwart (zonder melding) en blijft zwart.

Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 1 February 2021, 14:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LcDns, welkom op de Community!

Geen enkel probleem, dat gaan we meteen verhelpen. Heb je al eens de volgende herstartmethode geprobeerd?

Voer een reset uit zonder UTP-kabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen.

Mocht dit nog niet de oplossing vormen, dan kijk ik graag met je naar een alternatief bestrijdingsmiddel. We zullen dit verhelpen, dat weet ik zeker!

Is monteur langs geweest modem was niet uitleesbaar.

Fout ligt in de kabels van kpn in de straat en niet bij T mobile.Monteur heeft er melding van gemaakt

Nu maar hopen dat kpn sneller is dan dat zij gewend zijn en er wat aan gaan doen.

 

Reputatie 7

@LcDns 

Ik zie dat m'n collega Jason op jouw andere topic heeft gereageerd. Om het centraal te houden gaat dit topic op slot.