boete niet teurgsturen appratuur 90€

  • 24 March 2024
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

beste, 

1 week geleden kreeg ik ineens een e-mail dat ik nog 8 dagen heb om mn apratuur terug te sturen.ik vind het vreemd want ervoor heb ik helemaal geen e mail gehad van hoe en wat ik moest terugsturen. ik was op vakantie dus kon niks terugsturen in die 8 dagen. nu heb ik al een boete gekregen maar ben. het van plan ok het morgen terug te sturen. vakt de boete nog terug te draaien ? ik vind het niet kunnen dat ik ervoor helemaal geen e mail heb gehad. en ze verwachten dat ik in 8 dagen de apratuur terug kan sturen en er meteen een boete boven op gooien. 

Jason van Odido 1 maand geleden

Goedemiddag @luuk450, graag los ik dit voor je op zodat je geen onterechte mails met waarschuwingen meer ontvangt. Heb je een leuke vakantie gehad; waar ben je geweest? 😄 Kun je jouw Internet + TV klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345)  toevoegen in je community-profiel, alsjeblieft? Dan check ik wat ik voor je kan doen. We gaan dit oplossen; geen zorgen! 

 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @luuk450, graag los ik dit voor je op zodat je geen onterechte mails met waarschuwingen meer ontvangt. Heb je een leuke vakantie gehad; waar ben je geweest? 😄 Kun je jouw Internet + TV klantnummer (bijvoorbeeld ABC12345)  toevoegen in je community-profiel, alsjeblieft? Dan check ik wat ik voor je kan doen. We gaan dit oplossen; geen zorgen! 

 

@Jason van Odido

ik heb een leuke vakantie gehad ik ben in spanje geweest. mijn klantennumner is XXXX. ik ga vanmiddag het pakketje opsturen. ik hoop dat dit nog goed komt 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @luuk450, bedankt voor het meesturen van je verzendbewijs. Ik zie dat het pakketje onderweg is naar ons! De e-mail die je hebt ontvangen is een herinneringsmail. Je hebt dan nog 30 dagen de tijd om het apparatuur te retourneren voordat de boete wordt getriggerd. Ik ga er vanuit dat het gewoon goed gaat. Houd vooral de Track & Trace in de gaten en zodra het pakket door ons ontvangen is kan het nog zes werkdagen duren voordat het verwerkt is. Als je dan nogmaals contact met ons opneemt dan kunnen we controleren of alles retour is. 

Reageer