Beantwoord

certificaat tv verlopen (SSL errors)

  • 15 February 2022
  • 3 reacties
  • 1107 Bekeken

Ik zat midden in een programma, toen hield de tv ermee op. Heb alle stekkers eruit gehad inclusief modem. Daarna kreeg ik een SSL error. Yes gedrukt! Heel even deed de tv het daarna hield die er weer mee op. Afstandsbediening en kastje doen het ook niet. Tv gaat wel aan maar t mobile kastje niet.  Geen idee wat er aan de hand is. 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 17 February 2022, 10:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AlidaD, top dat je het meldt en sorry voor het ongemak! Vaak werkt het om de TV Box te voorzien van een factory reset, dat kun je uitvoeren middels de stappen in dit topic:

Ik heb gekeken naar de streamkwaliteit van jouw TV Box om de boosdoener te kunnen achterhalen, maar constateer dat je vandaag wel tv hebt kunnen kijken, klopt dat met jouw bevindingen? Zo niet, dan wil ik graag een reprovisie uitvoeren alvorens we de box resetten. Houd er bij een factory reset rekening mee dat je alles terugzet naar de fabrieksinstellingen en dat je het TV-klantnummer en de TV-pincode opnieuw dient in te voeren zodra de box herstart is na de reset. Ook verlies je gewijzigde instellingen.

Hoi Jason, gisteren is er een reset uitgevoerd op de box. Alles werkt gelukkig weer. Dankjewel voor je reactie. Groetjes Alida 

Reputatie 6

Yes, wat fijn dat het weer werkt @AlidaD, heel veel kijkplezier toegewenst! 🍀