Certificaatprobleem https://t-mobiletv.nl/

  • 22 January 2021
  • 12 reacties
  • 848 Bekeken

Reputatie 2

Als ik probeer in te loggen op t-mobiletv.nl via mijn laptop krijg ik een melding dat het certificaat geweigerd is of de verbinding niet vertrouwd is.
Certificaatprobleem https://t-mobiletv.nl/

Na een check gedaan te hebben  kreeg ik de volgende melding:
 

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ael0721 

Ik keek net in ik krijg gewoon een veilige verbinding, wil je het nog eens proberen of via een andere browser?

Hallo @ael0721 

Ik keek net in ik krijg gewoon een veilige verbinding, wil je het nog eens proberen of via een andere browser?

Hoi, ik heb het gister ook geprobeerd en heb hetzelfde probleem. Ik heb drie browsers geprobeerd; chrome, internet explorer en edge. Allemaal geven dezelfde melding weer zoals boven afgebeeld. Is er geen verdere informatie over dit certificaat probleem? Hebben anderen er ook last van?

Reputatie 7
Badge +15

Geen idee ik ben ook een klant maar de website www.t-mobiletv.nl geeft mij een veilige verbinding via Samsung internet.

 

Reputatie 7
Badge +4

@ael0721 de melding dat het certificaat is ingetrokken door de verstrekker globalsign lijkt niet te kloppen. Het lijkt er op dat dit komt omdat de OSCP server een probleem heeft.

Zie hier de complete test resultaten

Reputatie 2

Dat is goed om te horen maar tot nu toe werkt het nog steeds niet.
Krijg nog steeds de melding '’Revoked'’.

Uit de complete test:
 


Hoe verder?

Reputatie 7
Badge +4

na wat verder graven blijkt dat het bovenliggende certificaat van Globalsign door Globalsign is ingetrokken. hierdoor zijn alle onderliggende certificaten ongeldig.

Een SSL certificaat werkt als een ketting. en hangt altijd onder 2 andere SSL certificaten.

Reputatie 2

Dus ??   
Wat gaat T-Mobile doen om het probleem op te lossen?

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren en Tmobile heeft nog steeds geen reactie geplaatst?? hoe kan dat!?

Reputatie 7
Badge +14

Dit is geen chat met de klantenservice. Die is er alleen telefonisch. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, het probleem met TV Anywhere lijkt opgelost. Jullie kunnen nu weer inloggen op TV Anywhere op Chrome. Werkt het toch niet? Refresh de pagina en leeg de cache via onderstaande methode: 

In Chrome

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer.
  3. Klik op Meer hulpprogramma's en dan Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.
Reputatie 2

Beste T-Mobile,
Het TV Anywhere werkt inderdaad weer naar behoren. Dank voor het oplossen.

Reputatie 7
Badge +16

@ael0721 Top dat het weer lukt om in te loggen! Veel kijkplezier en bedankt voor het delen van jouw herstelbericht.

Reageer