Beantwoord

Cloud Opnemen niet geactiveerd bij nieuwe installatie

  • 28 May 2021
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

Cloud opnemen ontbreekt als keuze bij mijn installatie.

Abonnement is niet beschikbaar het menu, wonderlijk.

Contract is wel beschikbaar, daarin staat Interactieve TV, maar het logo staat op de tv linksboven.

Graag activeren!

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 8 June 2021, 10:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Almere_Verzetswijk_1318, een oprecht excuses voor deze veel te late reactie, op de één of andere manier kwam jouw topic in een onvindbare “zone” terecht waardoor wij deze niet binnenkregen. In het kader van “beter laat dan nooit”, wil ik toch nog graag reageren:

Cloud Opnemen is beschikbaar en kun je als functie toevoegen in My T-Mobile Thuis: Cloud Opnemen toevoegen. Ik vermoed dat jouw TV-abonnement ten tijde van het schrijven van dit topic nog niet volledig geactiveerd was, daarom kon je de keuze nog niet maken.

Indien ik alsnog iets voor je kan betekenen, let me know - deze keer reageert één van de moderators wel netjes binnen de reactietijd van 24 tot 48 uur! 😉

Okee, dat lijkt nu een optie te zijn.
Dank voor de heads-up.

Reageer