Beantwoord

CNN werkt niet via T-Mobile TV App en TV Anywhere > casten

  • 17 February 2022
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Hoi,

Alle zenders via de T-Mobile TV App werken goed behalve CNN. Deze zender bevriest cq beeld staat stil. In de TV Anywhere app casten via Chrome Cast werkt ook niet voor CNN (andere zenders wel), beeld bevriest met een rond draaiende status indicator. Lijkt dus echt gelinieerd te zijn aan CNN. 

Ik heb een Samsung TV uit 2021. Stroom van Modem gehaald, TV app opnieuw geïnstalleerd maar vooralsnog helpt het niet. 

 

Graag advies. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 19 February 2022, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @imnotsure, van harte welkom op de Community!

Het klopt dat CNN voor problemen zorgt in de TV Anywhere app en de T-Mobile TV-app, we zijn druk bezig met ons onderzoeksteam om dit te verhelpen zodat je weer normaal naar deze zender kunt kijken. Ik heb jammer genoeg nog geen tijdsindicatie voor je, maar ik beloof dat we er bovenop zitten. Bedankt voor je melding!

Dit topic zal geüpdatet worden zodra er meer info beschikbaar is.

Reputatie 7
Badge +1

Net even getest maar CNN werkt althans hier perfect het kan zijn dat het platform in combinatie met netwerk voor het issue zorgt?   hier WBA in combinatie met oude tv platform.

Reputatie 7
Badge +16

@BeMu Thanks voor je bevestiging! Dat klopt inderdaad, zoals ook in de omschrijving hierboven staat: het probleem is enkel zichtbaar op T-Mobile TV in de T-Mobile TV-app en op TV Anywhere! 😉 

Reputatie 7
Badge +1

@Jason Sorry voor mijn fout,  ik had getest met TV app op een laptop en tevens met de app op de Iphone  maar op beide werkt het perfect.

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal geen sorry nodig, juist alleen maar superfijn dat je het bevestigt, dank daarvoor! 😁😁