doorspoelen hapert bij opnames en opnames korter ondanks tijdverlenging

  • 23 July 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Hi ik ben nu bijna een jaar bij Tmobile thuis. Op zich werkt het kijken goed, maar ik heb in het afgelopen periode  vaak last van haperend doorspoelen, eigenlijk al sinds het begin. Ook heb ik een aantal keren een programma opgenomen en de eindtijd verlengd. Wat bleek dat eindtijd werd korter ipv langer  .Dit was en is soms nog bij Hart van Nederland. in plaats van 81 minuten ( programma duurt een uur) was de opname 41 minuten dus 20 minuten korter. . Ik heb meermalen mijn modem het tv kastje gereset. .Bij KPN had ik daar geen last van Ik denk dat ik in september als mijn contract afloopt weg ga bij T mobile thuis

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hi @remcomar, goed dat je dit aankaart.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het modem en TV Box al meer dan drie weken aan staan. Zou je een volledige powerflip kunnen uitvoeren en dit nog een keer kunnen testen? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @remcomar, goed dat je dit aankaart.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het modem en TV Box al meer dan drie weken aan staan. Zou je een volledige powerflip kunnen uitvoeren en dit nog een keer kunnen testen? Dit doe je zo:

 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

 

Heb ik gedaan .Het probleem blijft mbt snel doorspoelen .Het is niet altijd en het is op alle zenders. Soms gaat het wel goed, maar heel vaak niet. Ik tik dan maar een tijd van plm 8 minuten verder in bij reclame bijvoorbeeld dan springt hij  wat sneller  maar het blijft een probleem. Het is al vanaf het begin en naar mijn mening werk opname bij T Mobile niet erg goed. Bij kpn nooit last gehad met opnemen.

 

Reputatie 7
Badge +9

@remcomar ervaar je dit ook als je de opname wilt afspelen op een ander apparaat? Via de TV Anywhere app op je telefoon bijvoorbeeld of via de browser: http://www.t-mobiletv.nl/.

Nee want daar spoel ik met de muis vooruits en dat gaat prima tot zover

Reputatie 7
Badge +9

@remcomar zou je hier toevallig een filmpje van kunnen maken? Je kan het filmpje delen door middel van een WeTransfer linkje hier in het topic. 

Reageer