Beantwoord

dovenondertiteling werkt niet overal

  • 21 December 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Reputatie 3

Ik heb een aantal andere topics al gelezen maar vind niet echt het antwoord op mijn vraag. 

Ik heb standaard dovenondertiteling aanstaan, wat in de meeste gevallen gelukkig goed gaat. Bij het opnemen gaat het meestal ook goed, soms wordt de ondertiteling niet mee opgenomen. Ik dacht eerst dat het lag aan mijn problemen met internet en tv. Alleen heb ik nu dankzij Lisa een extra zenderpakket. Hierbij valt me op dat bij bijvoorbeeld NPO1 extra en RTL Lounge de ondertiteling ontbreekt. Terwijl deze wel aangevinkt staat als ik op de rode knop druk. Sterker nog, bijvoorbeeld het programma Even tot hier heeft op NPO1 extra geen ondertiteling. Maar bij live uitzending en bij opnames wel. Enig idee hoe dit kan? Is het signaal van RTL Lounge en NPO 1 Extra anders dan het signaal van de 'gewone  RTL en 'gewone 'NPO 1 ? 

icon

Beste antwoord door Boris 23 December 2021, 11:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7

Hi @Mathilde29 ,

Een terechte vraag, waarvoor dank. Momenteel zien we je vraag vaker terug en zijn we hard bezig om hier een fix voor te onderzoeken. In het volgende topic houden je we hiervan op de hoogte: 

Mocht je in de tussentijd vragen hebben, zit de Community voor je klaar!