Entone Amulet loopt vast

  • 29 October 2023
  • 3 reacties
  • 27 Bekeken

Sinds een aantal dagen loopt onze Entone Amulet met enige regelmaat vast. 
 

Beeld blijft dan wel gewoon spelen maar naar een andere zender of bijvoorbeeld in de tv gids kijken gaat niet of met enorme vertraging. Uitzetten werkt ook niet dus alleen de stroom eraf en het werkt weer even. 
 

ik vermoed zelf dat de al wat verouderde box de laatste update etc niet meer kan handelen en nu steeds vastloopt. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marco321, dit is inderdaad een verouderde TV Box. Ik kan deze voor je omwisselen. Heb ik toestemming om de TV Box met harddisk om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model, dit is een TV Box zonder harddisk. Dit betekent dat je niet kunt opnemen, maar je kunt gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel nieuwe opnames zal verliezen. Laat het mij weten! Groetjes, Ishana

Hoi dat is akkoord. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marco321, ik heb het meteen in gang gezet! Alle informatie zal per e-mail verstuurd worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer