Beantwoord

entone probleem

  • 5 November 2023
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Sinds jullie van t-mobile naar Odido zijn overgeschakeld, heb ik vaak een probleem met de entone tv box. Deze valt regelmatig uit. Dat wilt zeggen de zender staat stil en bij  switsen naar een ander kanaal/zender valt hij volledig weg. Hij start wel na enige tijd weer vanzelf op. Ik heb al de batterijen in  de afstandsbediening vervangen, daar ik dacht dat het hieraan lag dat ik geen andere kanaal kon kiezen. Ik heb de box ook al diverse malen van de stroom gehaald en opnieuw aangesloten ook het modem van de stroom en zo gehaald. Echter het probleem blijft zich voordoen. Het maakt niet uit op welke zender ik zit.

 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 6 November 2023, 15:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@mariet1 Ik zie dat je nog een oude Entone Amulet TV Box hebt. Geen zorgen! Ik heb nu gelijk een nieuw type TV Box voor je besteld waarbij dit issue opgelost moet worden. Laat je het ons weten zodra deze binnen is en of het probleem hiermee is verholpen? 😊

Hallo Demi,

Nieuwe box gekregen en geinstalleerd. Alles in 1 keer gelukt. Kan tv kijken. Over een paar dagen weet ik of het probleem opgelost is.

Thanks voor snelle reactie en service

Hoi Demi, mijn box heeft dezelfde kuren als die van de TS Kan je voor mij ook eens kijken of er een andere beschikbaar is?

(off topic) ook is het internet niet stabiel bij ons, is er ook een nieuw type modem of kan ik beter wachten op glasvezel?

Reageer