Entone TV box beeld bevriest

  • 1 September 2023
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

Sinds de update bevriest het beeld regelmatig bij een aantal TV zenders. Stroom er af of eerst internet kabel er uit en dan de Stroom er af werkt helaas niet. Probleem komt steeds terug.

Wat is de oplossing? Omruilen naar een andere TV box?

 

 

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hi @Eduardboonstra, ik heb de TV Boxen meteen voor je omgeruild! Je ontvangt hier zometeen een bericht van en dit is terug te zien in My T-Mobile.

Wat mij ook is opgevallen is dat je nog in bezit bent van een verouderd DrayTek modem. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hier moet alleen wel een monteur voor langskomen om het Media Converter te installeren. Zal ik dit ook voor je in gang zetten?

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Eduardboonstra, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! 😊 Met het probleem wat je ervaart kan ik dit zeker oplossen, door de TV Box om te wisselen. Heb ik toestemming om de TV Box om te ruilen? Ik ruil deze dan om voor nieuwer model. Je kunt ook gelijk bij ontvangst van de nieuwe box Cloud Opnemen aanzetten via My T-Mobile. Je leest hier alles over Cloud Opnemen. Laat het mij weten!

Beste Ishana,

Ja, graag wil ik mijn beide TV box omruilen vanwege de problemen met het beeld. 

 

Uiteraard zonder extra kosten.

 

Groeten,

Eduard Boonstra

Cloud opnemen is niet nodig.

Groeten,

Eduard

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eduardboonstra, ik heb de TV Boxen meteen voor je omgeruild! Je ontvangt hier zometeen een bericht van en dit is terug te zien in My T-Mobile.

Wat mij ook is opgevallen is dat je nog in bezit bent van een verouderd DrayTek modem. Deze ruil ik ook graag voor je om naar een Zyxel T-50. Hier moet alleen wel een monteur voor langskomen om het Media Converter te installeren. Zal ik dit ook voor je in gang zetten?

Graag ook een ander modem. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

@Eduardboonstra bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb alles voor je in gang gezet, je ontvangt zo direct een bericht met de wijzigingen en om een afspraak in te plannen met de monteur. Ook is dit terug te zien in My T-Mobile, hier kun je ook de zending volgen van je pakket. Het modem en Media Converter worden door ons afzonderlijk verstuurd en komen niet samen met de monteur. Het modem en Media Converter dienen dan ook eerst ontvangen te zijn voordat je de afspraak met de monteur inplant.  

Reageer