entone vervangen door nieuw model tv box

  • 8 January 2023
  • 10 reacties
  • 503 Bekeken

Hallo,

Ik zal graag na 5 jaar een nieuwe tv box willen ontvangen,is dit mogelijk, heb nu de Entone 510b,die steeds langzamer wordt. 

En ook mijn modem is toe aan vervanging.

Heb er nog 1 van Vodafone, waar een sticker over heen is geplakt van tmobile

Mvg

Rvd


10 reacties

Reputatie 7

Hi @Rvd1976, top dat je hier aan de bel trekt! Ik help je hier met alle liefde bij en heb er zojuist voor gezorgd dat er een nieuwe TV Box (de Amino Aria 610) jouw kant op komt en een Zyxel modem. Zodra mijn verzoek is verwerkt door het systeem, dan kun je de bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten, zodra de nieuwe apparatuur up and running is, of alles weer werkt als een tierelier? 😁

Hoi Lisa,

Erg fijn dat je mij hierbij helpt, ik zie de nieuwe 

Tv box en modem verschijnen, en hou je zeker op de hoogte hiervan.

Super bedankt voor de snelle reactie😉

Mvg

Remon

Reputatie 7

Hi @Rvd1976, heel graag gedaan! Helemaal top, merci. Maak er een mooie dag van vandaag! 

Hi,

Ja dat ga ik zeker doen , en jij ook he 😉

Doeg😉

Hallo Lisa,

Even een kort vraagje, 

Wanneer zou ik de bestelling ongeveer moeten zien in my tmobile?

Thanks😉

Reputatie 7

Hi @Rvd1976, hele goede en terechte vraag! De bestelling zou inmiddels te zien moeten zijn, maar zelf zie ik hem ook nog niet terug. Geen paniek: ik zie dat de bezorgstatus al doorgegeven is via DHL. Je zal dus ieder moment een e-mail krijgen met de track&trace. Weet jij zo voldoende? 💪

Dag Lisa,

Oké prima, komt goed

Vriendelijk bedankt 

Mvg

Remon

Reputatie 7

Helemaal super @Rvd1976! Als je nog andere vragen hebt, dan sta ik hier voor je klaar. 

Dag Lisa,

Heb alles ontvangen, super goed🙂

Tv box erg fijn nu , erg snel, top👍

Modem gaat ik van het weekend aansluiten.

Nog erg bedankt voor jou snelle reacties en hulp.

Hele fijne dag 😉

Remon

Reputatie 7

Hi @Rvd1976, ik word helemaal vrolijk van jouw bericht! 😁 Super fijn om dit te lezen. Heel graag gedaan en veel kijk-plezier! Maak er zelf ook nog een hele mooie dag van. 

Reageer