Beantwoord

Factuur januari 2024 vrmeldt teruggestuurde TV box

  • 17 January 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb op 5 januari 2024 en TV box teruggestuurd op dezelfde dag als ik de nieuwe mediabox heb ontvangen. In kan niet exact vaststellen of deze ook is aangekomen bij jullie (zendingnummer code 3STML010201275). De status laat alleen zien “klaar om te sorteren” en dat is m.i. absurd als dit meer dan een dag moet duren (nu dus al 2 weken). Ik zie echter wel dat op de januari factuur zowel de TV box als de media box wordt belast voor de gehele maand januari. Wordt de TV box in februari voor de maand januari alsnog gecrediteerd?. 

icon

Beste antwoord door Fox4312 17 January 2024, 17:01

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Fox4312, goed dat je dit checkt! Ik zie aan deze kant inderdaad dat we nog op de levering/verwerking wachten. Geen zorgen! Ik heb er aan deze kant voor gezorgd dat de TV Box handmatig is verwerkt, zodat je hier niet op hoeft te wachten. Ik vergoed gelijk één maand TV Box kosten voor je, deze creditering zie je terug op de eerst volgende rekening. Zo betaal je niks teveel!

Reputatie 1

Hi @Fox4312, goed dat je dit checkt! Ik zie aan deze kant inderdaad dat we nog op de levering/verwerking wachten. Geen zorgen! Ik heb er aan deze kant voor gezorgd dat de TV Box handmatig is verwerkt, zodat je hier niet op hoeft te wachten. Ik vergoed gelijk één maand TV Box kosten voor je, deze creditering zie je terug op de eerst volgende rekening. Zo betaal je niks teveel!

 

Dag Cheyenne, dank voor de snelle oplossing. Niet om iedere cent teriug te krijgen, maar ik ontvang en korting op de eerste TV box, als 2e TV box zijn de kosten 5 euro. Maar goed, ik wacht even af hoe e.e.a. volgende maand wordt verrekend.

Reageer