Beantwoord

Factuur te hoog sinds vervanging TV-box

  • 24 November 2023
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Goedendag,

 

Sinds ik nieuwe TV-ontvangers heb ontvangen omdat deze in de update modus bleven hangen worden deze in rekening gebracht. Deze heb ik levenslang kosteloos afgesloten in 2016. Telefonisch hierover contact gehad en het zou aangepast worden maar dat is niet gedaan. Graag zie ik dit gecorrigeerd.

 

Groet,

Erick

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 24 November 2023, 16:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag  @Bastiaannet  Welkom in de community dat lijkt mij een hele mooie deal.

Lees mijn onderschrift dan zien de moderators gelijk wie je bent. Dat werk wat sneller als je aan de beurt bent.
Succes en fijn weekend. 

Bedankt voor je reactie, geboortedatum heb ik nog even ingevuld. Ja dit was nog in de tijd dat het Vodafone was :-).

 

Groet,

Erick

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Bastiaannet, top dat je hier hulp voor zoekt, ik help je hier graag direct bij! Ik heb een aantal aanpassingen moeten doen aan de administratie van de TV Box wissel en hierdoor is het mij gelukt om je de TV Box weer gratis aan te bieden. Ik zal er ook voor zorgen dat dit op de eerstvolgende factuur volledig voor je verrekent wordt. Daarnaast zal ik je ter bevestiging snel een automatische email toesturen met daarin een overzicht van je huidige abonnement en de gratis tweede TV Box.

Geef het gerust aan als je nog vragen hebt. Ik heb het zo helemaal voor je gezet en daarom zou ik met een gerust hart een mooi weekend tegemoet gaan! 😃

Dankjewel voor het corrigeren Cal. Dit is helaas de 2e keer dat ik ervaar dat ik telefonisch slecht of niet geholpen wordt terwijl er gezegd wordt van wel, dit vind ik eigenlijk wel een kwalijke zaak. Nogmaals dank voor het wijzigen en wellicht kan je wat met de feedback.

Reageer