Beantwoord

Foutmeldingen bij Internet + TV pagina's op Mijn Odido?

  • 18 March 2024
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

“Oops! Hier ging iets mis.”

Dat is de melding die ik voortdurend te zien krijg als ik naar het overzicht wil bij Internet + TV op Mijn Odido.

Ik ben mogelijk geïnteresseerd in het toevoegen van een zenderpakket, maar het schiet zo niet op omdat ik niet eens bij mijn huidige overzicht kan zien wat ik eigenlijk al heb. 

Overigens heb ik dat probleem niet op op de pagina's van mijn mobiele abonnement op Mijn Odido.

Doe ik nu iets verkeerd, of is er meer aan de hand?

icon

Beste antwoord door Cristien 18 March 2024, 08:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @TeeZet67 Heb je al een andere browser geprobeerd? 


➡️ Zet je klantnummer in je Community profiel? Dit nummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers , een 06 nummer mag ook. De moderator kan dan met je meekijken wat er dan mis gaat!

 

Goedemorgen @TeeZet67 Heb je al een andere browser geprobeerd? 


➡️ Zet je klantnummer in je Community profiel? Dit nummer bestaat uit drie letters en vijf cijfers , een 06 nummer mag ook. De moderator kan dan met je meekijken wat er dan mis gaat!

 

Ik krijg dezelfde melding in zowel Chrome als in Edge. Ik mijn profiel ook nog iets aangevuld.

Reputatie 7
Badge +6

@TeeZet67 Er is vannacht een update geweest voor Mijn Odido. Werkt het nu weer?

@TeeZet67 Er is vannacht een update geweest voor Mijn Odido. Werkt het nu weer?

Helaas nog niet. In ieder geval niet vanaf de Odido app en de Chrome browser op mijn Android smartphone. Ik heb voor nu geen desktop onder handbereik om het daarmee ook nog te proberen.

Reputatie 7
Badge +1

Wat mij opvalt dat je wel kunt inloggen via Google Chrome maar bij inloggen bij Microsoft Edge werkt het niet, je krijgt dan de tekst “deze pagina werkt momenteel niet”  en www odido heeft je te vaak omgeleid 

 

 

Reageer