Beantwoord

frans zenders

  • 18 December 2023
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

hi, 

ik heb een abonnement van odido internet en tv en mijn zoon heeft frans lessen op school en de juf vraagt als hij kan frans zenders kijken, ik heb een internationaal pakket gekocht en wat frans zenders hebt dat?

icon

Beste antwoord door TMTV 19 December 2023, 22:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @nyfaria204, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Wat attent van je om je zoon te helpen door het Internationaal pluspakket te nemen! 😄👍 Op onze servicepagina's staan alle zenders bij de pluspakketten: Premium zenderpakketten van Odido | Odido. Je hebt sowieso standaard een paar Franse zenders ter beschikking. Veel succes aan je zoon toegewenst!

ik heb gezien dat france 24 is in engels en een persoon meldt dat arte is in duits. bent u zeker dat het is in frans

Reputatie 7
Badge +6

@nyfaria204 Er is maar één Franstalige zender: TV5Monde op kanaal 421. Die zit gewoon in het basispakket.

Reputatie 4

Als je YouTube gebruikt kun je heel veel in het Frans vinden.  Films, nieuws, documentaires.

Begin met zoeken naar "France"

ik had ziggo vóór tmobile of odido en het had meer Franse kanalen op de ziggo-box, ik ben verdrietig omdat mijn zoon natuurlijk meer kanalen in het Frans wil kijken dan dat, als dat de enige is, denk ik dat we ermee kunnen leven en kijken maar het is echt triest

Reageer