geen beeld na resetten tv box met hardeschijf

  • 3 February 2020
  • 6 reacties
  • 495 Bekeken

Zwart beeld na meerdere keren resetten van tv box en modem. Ander HDMI geprobeerd ook geen beeld.

Alleen beeld tijdens opstarten.

 


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @RoyvanDo,

Dat is niet fijn kijken. Of eigenlijk helemaal niet kijken. Welk modem heb je? Zyxel, Huawei of Draytek? Heb je glas of DSL? Bij glas zou je de mediaconvertor ook opnieuw op kunnen starten. 

Je zou de mediabox nog een powerflip / reset door stekker eruit te trekken en eerst op te laten starten zonder UTP kabel. Als de box dan een foutmelding geeft dat er geen server is gevonden, dan de UTP kabel er pas in steken. Als dat niet helpt, dan zou webcare een fabrieksreset kunnen uitvoeren op jouw TV box. Hiermee wordt de box volledig gereset. Dit gaat verder dan de reset die jij uitgevoerd hebt.

Dan zou ik graag willen dat webcare een fabrieksreset uitvoert want ik heb alles al geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +4

Heb het aangegeven bij webcare. Let wel dat opnames gewist zullen worden. Maakt het uit wanneer dit plaats vindt?

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RoyvanDo,

 

Welkom op de Community, leuk dat je jouw vraag hier stelt! :smile: Graag voer ik een factory reset voor je uit! Laat me weten hoe laat dit kan, dan zorg ik ervoor dat het rond dat tijdstip wordt gedaan.

 

@TAVL Bedankt voor je hulp en vlotte reacties! :grin:

Laat maar, toch uiteindelijk na een toch nog maar een keer proberen om Alles te resetten gelukt. Het werkt weer.

Topic gesloten.

Mvg Roy

Reputatie 7
Badge +16

Wat fijn dat het gelukt is @RoyvanDo! Als we iets voor je kunnen doen, dan horen we het graag (in een ander topic). :wink: Ik sluit deze nu. Bedankt voor je terugkoppeling!