Beantwoord

Geen geluid op radiozender

  • 27 March 2022
  • 9 reacties
  • 153 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb nu al enige dagen geen geluid op onze favoriete radio zender (Radio Continu)

met zender nummer 1027, heb hier al diverse malen kontakt over gehad met de klantenservice van

T-Mobile mar die hebben tot nu toe geen oplossing hiervoor, als dit zo blijft moet ik toch helaas opzoek naar een nieuwe provider (liever niet maar is dan helaas niet anders)

icon

Beste antwoord door Ginny 27 March 2022, 11:47

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Berkon  Welkom in de Community.

Dat lijkt mij heel lastig. Ik heb het even getest bij mij, ( gelijk een nieuwe zender ontdekt dank)

ik heb ik wel geluid via een Google nest boxje. Of Siri Is dat een oplossing tot TMT het probleem heeft opgelost? Overstappen is ook zo veel werk?

De moderators lezen mee en zullen je verder helpen.

Fijne zonnige zondag

ben helaas niet in het bezit van Google Nest Boxje, kan dit ook eventueel via de Chromecast ?

heb je wel geluid op 1027 zonder google of siri ??

Reputatie 6

Hoi @Berkon, goed dat je hierover aan de bel trekt! ik zie dat je hier donderdag over hebt gebeld en dat onze technische dienst een onderzoek gaat starten, er wordt dus aan gewerkt! Ik wil je vragen om het onderzoek af te wachten. Zodra er een update is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht je een alternatief zoeken zodat je toch je favoriete radiozender kunt luisteren: de zender is zonder problemen te beluisteren via de TV Anywhere app. Je kunt via de app streamen naar je Chromecast, dan heb je de zender toch op je tv toestel!

Jammer werkt bij mij niet Chromecast loopt vast, probeer nu een filmpje naar de klantenservice van t-mobile te sturen via wetransfer maar wordt ook niet geaccepteerd via Tmobile, iemand hiervoor een oplossing ??

Reputatie 7
Badge +14

ben helaas niet in het bezit van Google Nest Boxje, kan dit ook eventueel via de Chromecast ?

heb je wel geluid op 1027 zonder google of siri ??

Dit ga ik straks even testen voor je! Sorry ik moet nu even weg

Hoi @Berkon, goed dat je hierover aan de bel trekt! ik zie dat je hier donderdag over hebt gebeld en dat onze technische dienst een onderzoek gaat starten, er wordt dus aan gewerkt! Ik wil je vragen om het onderzoek af te wachten. Zodra er een update is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht je een alternatief zoeken zodat je toch je favoriete radiozender kunt luisteren: de zender is zonder problemen te beluisteren via de TV Anywhere app. Je kunt via de app streamen naar je Chromecast, dan heb je de zender toch op je tv toestel!

jullie kunnen ook lezen in de reviews dat de TV Anywhere app al geruime tijd niet werkt met de chromecast, dit is dus ook geen oplossing (jammer)

Reputatie 7
Badge +1

Hier net even een testje gedaan maar radio Continu werkt gewoon, het verschil kan er in zitten dat hier het oude platform nog actief is, ook even gespeeld met de tv Anywhere app en inderdaad geen Chromecast ondersteuning.

Om te testen of mijn Chromecast wel goed was ingesteld ook even Youtube geprobeerd, en dat werkte perfect.

Op T-Mobile TV ( het nieuwe televisie platform werkt het gewoon ), dit is overigens getest zonder extra fratsen als een cinema-set, extra luidspreker(s) etc. Is er al wel een reset gedaan van de ontvanger om te kijken of dit het probleem oplost?

Mocht dit al getest zijn, heb je misschien iets aan één van de volgende (tijdelijke) mogelijkheden?:

  • Als je televisie verbonden is met het internet en een browser bevat, de website van Radio Continu via de televisie bezoeken en onder Luisteren → Live stream aan de linkerzijde van de website, de radio beluisteren. De AAC+ streams werken als het goed is niet, de overige links misschien wel.
  • Als je een Android smartphone hebt, kan je misschien de Radio Continu app installeren, bij sommige telefoons kan je naar de televisie casten en alsnog de muziek via de televisie bekijken.

 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Berkon In de app werkt die zender bij mij goed.

Hopelijk is het snel opgelost.

Prettige dag!