Geen NPO 1

  • 14 December 2021
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een paar dagen heb ik geen NPO 1 meer. Ik krijg de volgende melding:

Error: Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het afspelen, probeer het later alstublief nog een keer.

Alle andere kanalen werken zonder problemen. Ik heb dit op alle twee de set-top boxen die ik in huis heb.

Heb de set-top gereset (zelfs hard reset). Heb mijn glasvezel modem gereset maar niets helpt.

Kijk nu naar kanaal 101 maar dat is soms een beetje vervelend.

Enig idee wat er aan de hand is?

 

Peter


This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb hetzelfde probleem, niks helpt tot een oplossing.

Reputatie 7

Hi @petervvv en @iommeren, super goed dat jullie allebei in dit topic aan de bel trekken! Zojuist heb ik voor jullie allebei een taak ingediend voor de technische dienst, want ik wil dat dit heel snel weer wordt gefixt. Ik ga dit onderzoek in de gaten houden en hoop dat ik jullie snel kan verblijden met de uitkomst van het onderzoek. Houd er rekening mee dat dit enkele dagen kan duren. Als jullie tot die tijd nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik help heel graag! 😊

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: het ligt nu bij ons technisch onderzoeksorgaan en zal spoedig hersteld worden, sorry voor het ongemak! 

Reputatie 1

Bij mij werk NPO 1 weer.

Snel werk,

dank.

Reputatie 7

Yay, super fijn om te lezen! Dankjewel voor deze update @petervvv. Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker weten! Ben jij onderhand ook weer van NPO 1 aan het genieten @iommeren? ✨

Bij mij werkt het ook weer. Bedankt voor de snelle service.