Geen/weinig netwerk afgelopen 2 dagen, modem wisselend rood

  • 29 February 2024
  • 6 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 43 reacties

Sinds twee dagen last dat internet er steeds uitvalt. Modem netwerk brandt rood of niet. Soms mazzel en even verbinding. Alles uiteraard opnieuw opgestart zonder resultaat. Sinds nieuwe update odido haperende tv gids, langzaam. Aub zsm hulp! 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Roos90, fijn dat je dit aanstipt, ik wilde hier direct mee aan de slag! Ik ben in je abonnement gedoken en ik zie dat er inderdaad nog geen monteur is aangestuurd. Ik heb dit direct in orde gemaakt en je ontvangt snel een e-mail en SMS van Guidion waarmee je een afspraak kan maken.

Ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion bij je thuis!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Roos90 

Kan je eens de internetkabel tussen ONT en router vervangen en de ONT herstarten?

Voorzie de router ook eens van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld. Brengt dit verbetering?

Reputatie 1

Hoi 

helaas werkt niets, er gaat hopelijk snel een monteur langs komen. Heb een mail gehad vanuit de klantenservice

Reputatie 1

@Waqqas ze zouden gisteren een mail sturen voor een monteur maar nog niks ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Roos90, fijn dat je dit aanstipt, ik wilde hier direct mee aan de slag! Ik ben in je abonnement gedoken en ik zie dat er inderdaad nog geen monteur is aangestuurd. Ik heb dit direct in orde gemaakt en je ontvangt snel een e-mail en SMS van Guidion waarmee je een afspraak kan maken.

Ik weet zeker dat Guidion veel voor je kan betekenen, ik kijk uit naar het bezoek van Guidion bij je thuis!

Reputatie 1

Hoi @Cal van Odido,

dank voor het aanmaken, ik vind het toch wel erg jammer als er telefonisch gezegd wordt dat er direct een melding wordt gemaakt zodat er vandaag nog een monteur had langs kunnen komen en dat achteraf nu blijkt dat er niets aangemaakt is. 
daarnaast hebben we vanmorgen wel weer verbinding gehad maar lijkt hij in de avond moeite te hebben met verbinden alsof hij afgetapt wordt. Kan het zo zijn dat het savonds te druk wordt op de kast en dat hij daardoor ons niet meer kan voorzien van internet?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Roos90, in sommige gevallen kan het zijn dat als het netwerk overbelast wordt je dit kan merken in jouw performance. Ik vermoed alleen dat hier iets anders speelt en het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij helemaal geen diensten meer gaat ervaren. Daarom dat we nu de monteur aansturen, zodat hij jouw aansluiting kan nakijken en bepaalde zaken kan uitsluiten. Ik zie dat de monteur morgenavond langs gaat komen. Wil je me na zijn bezoek op de hoogte houden? 

Reageer