Beantwoord

Geluid

  • 7 December 2021
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

Geluid loopt niet synchroon met de film en erg ook. Dit gebeurt bij  BBC First en dat is erg irritant..

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 8 December 2021, 10:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Johndu65,

Fijn dat je dit in beeld brengt! Heb je dit bij een specifieke film op BBC First ervaren of ervaar je dit continue bij BBC First? De andere zenders geven dus geen problemen? Maak je gebruik van externe geluidsapparatuur of gebruik je gewoon je TV voor het geluid? Ik ben benieuwd hoe we dit weer als muziek in je oren kunnen laten klinken!

Duurt nu 2 dagen en alleen tv geluid verder niets.

Wij hebben hetzelfde probleem met BBC First. Gistermiddag geprobeerd New Tricks te kijken, maar opgegeven. Later op de avond een ander programma geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Vandaag weer geprobeerd met New Tricks. Nog steeds niet verholpen. Het geluid komt iets later dan het beeld. Heel irritant. Via de app kijken op de iPad gaat overigens prima. We hebben de mediabox gereset, maar dat maakte niks uit.

Oke bedankt. Als het langer duurt dan ga ik weer bellen met t-mobile, want ze weten ervan.

Reputatie 7

Hi @Johndu65 en @Lindseyy, merci voor jullie aanvullingen! Wat balen dat dit probleem zich nog steeds voordoet. Zouden jullie kunnen terugkomen op de vraag die Cal eerder stelde: maken jullie gebruik van externe audioapparatuur? Zo ja, dan wil ik graag vragen om dit los te koppelen en om te checken of het geluid dan wel werkt. 

Ik zie dat jij de TV Box al hebt herstart @Lindseyy, top. Ik stel graag aan @Johndu65 voor om ook deze zogenoemde powerflip uit te voeren op de TV Box. Dit doe je als volgt:

  1. Haal de stekker uit het stopcontact
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Als jullie hier een korte terugkoppeling op kunnen geven, dan ga ik verder aan de slag. Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk fixen! 😊

Nee geen extern maar hij doet het weer goed. Had ik al gedaan, maar bedankt.

 

Reputatie 7

Yay, wat fijn om te lezen @Johndu65! Merci voor deze positieve terugkoppeling. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Maak er een mooie avond van! 🎈

Ook bij ons doet hij het weer normaal. Bedankt.

Reputatie 7

Super! Dankjewel voor het aangeven @Lindseyy. Ik ben blij dat jullie dit weekend weer optimaal kunnen genieten van BBC First. Maak er een mooi weekend van allebei!