Geluid bij nieuwe TV Box

  • 27 December 2023
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Als je de tv aanzet gaat alles goed, maar als je gaat zappen dan gaat het geluid echoen. En loopt niet meer synchroon. Dan moet je alles aan en uit zetten dan doet alles het weer.

Ik heb 40 minuten aan de telefoon gezeten een medewerker zou gaan kijken toen werd de verbinding verbroken. Dat maakt de communicatie niet heel geweldig met odido.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst welkom op onze Community! 😀

Goed dat je via deze weg alsnog aan de bel trekt. Ik help je graag verder! Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden?

  • Werkt het geluid wel zonder externe apparatuur?
  • Is er een zender waarbij het geluid wel werkt? Zo ja, welke?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Gaat het om live TV kijken, om terug kijken, opnames of alles?
  • Op welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Welk programma heb je gekeken en op welke datum/tijdstip?
  • Speelt het probleem ook bij andere apps? (bijvoorbeeld Netflix of Videoland)
  • Speelt het probleem zich alleen af op de Media box of ook op de Amino TV Box?

Ik hoor het graag, zodat ik gericht voor je op zoek kan naar de juiste oplossing! 

Hallo Teresa

Hij is aangesloten met een soundbar.

Als je de tv aanzet werkt alles goed, maar ga je zappen tussen de zenders dan gaat het mis met het geluid.

Mvg Marco 

Reputatie 7
Badge +5

Dank @Marco-71! Ik mis echter wel heel wat informatie die Teresa heeft uitgevraagd. Zou je deze punten willen nalopen? Super bedankt!

Goedemorgen 

Het is ook met de tv luidsprekers 

Als je de tv net aanzet en niet van zender veranderd  werkt het goed.

Als je van zender veranderd, gaat het vanaf discovery fout. Dan is het bij elke zender en moet je de tv uitzetten om het weer goed te krijgen.

Het is niet op een specifiek tijdstip, en niet op Netflix ofzo alleen op tv

Ik heb de nieuwe mediabox

Via de tv app werkt het wel goed

Reputatie 7
Badge +1

TV-box zet tv aan & synchronisatie niet goed | Odido community

Een bijna gelijk item staat ook in dit topic, misschien een oplossing?

Reageer