Beantwoord

Gids instellen op Tmobile app LG tv?

  • 22 December 2023
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

We maken gebruik van de Tmobile app op onze slimme LG tv. Het lukt ons echter niet om de gids goed in te stellen.

Ook herstart de app niet na het afsluiten na bijvoorbeeld disney of proberen kanalen opnieuw in te stellen.

icon

Beste antwoord door BeMu 24 December 2023, 19:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hildee, wat bedoel je precies met de gids goed instellen? Wat zou je hier precies aan willen instellen? Ik snap je vragen niet helemaal, sorry! Heb je iets aan de tips die op onze servicepagina’s staan: Met Odido online TV kijk je overal gratis online tv | Odido

Alvast prettige feestdagen toegewenst! 🎄

Reputatie 7
Badge +14

@hildee bedoel je dit. Dat kan je aanpassen in de app. Je krijgt het dan op de tv net zo.

Hi Jason, Bedankt voor je reactie. Dit overzicht krijg ik wel met het kastje( tv boven). Beneden kijken we via slimme tv maar ik krijg dit overzicht niet te voorschijn

Reputatie 7
Badge +1

Als u de Magic remote heeft druk dan op het ronde knopje in het midden ga vervolgens met de navigatie toetsen naar de pijl helemaal links boven in activeer deze door de OK toets dan naar “op tv” en dan naar "TV GIDS”  en druk weer op dat ronde knopje in het midden van de navigatie toetsen.

weer terug naar normale tv gaat u door middel van de retourtoets net boven die rode toets, wel 2x indrukken !

Reageer