Beantwoord

Haperend beeld

  • 8 February 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Sinds wij allerlei updates hebben gehad sinds een aantal maanden loopt het televisie kastje meerdere keren per dag vast. 

De meeste keren helpt om stekker eruit te doen en er weer opnieuw in. Maar dit ervaren wij als enorm vervelend om dit elke dag te doen.
Ik zag dat er vaker een klacht mbt vastzittend beeld. Deze kwamen in aanmerking voor nieuwe tv-boxen. 

Wie kan mij helpen? Alvast dank. 

vriendelijke groet,
Alexander Bakker

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 9 February 2024, 09:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Alexanderbakker76, super dat je aan de bel trekt! Ik snap je gevoel helemaal, dit moet worden opgelost. Ik heb je abonnement meteen bekeken maar zie dat de omwisseling inmiddels is geregeld voor beide boxen. Helemaal super! Je ontvangt deze Mediaboxen binnen vijf werkdagen. De oude TV Boxen hoeven wij niet terug en kun je afgeven bij een milieupunt!

Reageer